Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal si den motoren var skeiv!

Den står bare oppi på det bilde. Får ikke motoren rett før i morgen kansje. Må lage git kasse feste osv.

Nå står motoren så lavt jeg tør. :D Den carbon boksen ble meget tøff oppi der, men bkf er det værre med. :roll:

Glemte dessverre kamera i garsajen.

Skrevet

Her skal det ikke spaces opp noen motor fester. Skal ha motoren så langt nede som mulig. Har hatt av motorfestene 2 ganger i dag og dreid dem, får å få den helt ned til traversen. Burde vel kansje hatt spånne travers senkere også.

Det med å space er pga av bfk skal gå fra det. Syns med E28 osv motorgummier, står motoren altfor høyt.

S54 ser også ut som ligger mye mere enn S50ene.

Skrevet

Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨

Sitter da i det ytre hullet på traversen.

Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å holde på med disse gamle bilene.

Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. .

Takke meg til nyere biler, he he. :D

Skrevet
Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨

Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. .

Er jo det som er mye av sjarmen :)

Skrevet

Word ...lol men samma driten med de nye å .... kappe kutte osv

Skrevet

Er jo det som er mye av sjarmen :)

Eg er så einig med Winchester :)

Dessuten er jo E30 sinnsjukt morro å kjøre :)

Skrevet
er mere vinkel på s54 enn s50 ja.

Nah, skal ikke være det når begge er montert i orginal vinkel.

er du sikker? mente jeg hadde lest at det var noen få grader forskjell på s50 og s54 jeg. men godt mulig du har rett her.

mvh

Skrevet

Larsen, denne bilen SKAL aldrig bli blå. :mrgreen: Og nå står motoren rett tenk. :)

Da har jeg fått gjort en del. Har fått motorfestene sånn som jeg ønsker nå. Må lage girkasse travers, men det skal jeg vente litt med.

Har flytta bfk og pedalstell 2 cm til siden, det pga innsugsboks, E46 rattstammen og el gassen kom litt nærme. Tror det ble en bra løsning.

Så kan jeg ha ABS sentralen under bfk.

Er en del styr med å få E46 M3 clutch pumpa og bremse bryteren på E30 pedalstell. Det må på for å få alt til å funke som det skal.

Så nå er arbeids lysten tilbake på dette gamle vraket. :D

tef3owsiv2ur9tse7zv6.jpg

3vzf7qu1u2au7f3uz9xf.jpg

epbuj1kslxkjqcuf324y.jpg

t4wfknt89i3n7pa58h2m.jpg

4dwku2auc1nmm5ispw01.jpg

mzv1pd85ayk82fsqf9b0.jpg

t7emon4wlq89zbktq6tf.jpg

9dmbzjcv9e1t7c1kxq89.jpg

rkbeoqs0tdub7n3j6cmm.jpg

75pg4gt672kwzbhlwlju.jpg

e7rweaerrlvxnfgnpeq4.jpg

wl655vde40dopc9q8hf8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...