G-RACING Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Det her såg meget bra ut, stemmer for fleire bilder
M3 Yngve Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Skal si den motoren var skeiv! Den står bare oppi på det bilde. Får ikke motoren rett før i morgen kansje. Må lage git kasse feste osv. Nå står motoren så lavt jeg tør. Den carbon boksen ble meget tøff oppi der, men bkf er det værre med. Glemte dessverre kamera i garsajen.
Tuttifrutti Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er ikke det meningen å space opp høyre motorfeste som når du skal bruker e28 motorputer i e30 m s60? derfor den alt for skeive vinkelen på motoren?
M3 Yngve Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Her skal det ikke spaces opp noen motor fester. Skal ha motoren så langt nede som mulig. Har hatt av motorfestene 2 ganger i dag og dreid dem, får å få den helt ned til traversen. Burde vel kansje hatt spånne travers senkere også. Det med å space er pga av bfk skal gå fra det. Syns med E28 osv motorgummier, står motoren altfor høyt. S54 ser også ut som ligger mye mere enn S50ene.
E30_Dale Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Ser meget pent ut motorrommet ditt nå ja!
Kristov Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 er mere vinkel på s54 enn s50 ja. Nah, skal ikke være det når begge er montert i orginal vinkel.
M3 Yngve Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨ Sitter da i det ytre hullet på traversen. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å holde på med disse gamle bilene. Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. . Takke meg til nyere biler, he he.
SSM Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Selg denne ribba E30M3en til meg til våren da Så skal jeg bygge videre på den jeg! Lakke den blå og flytte alt mitt over
leif harald Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Selg denne ribba E30M3en til meg til våren da Så skal jeg bygge videre på den jeg! Lakke den blå og flytte alt mitt over
winchester Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨Sitter da i det ytre hullet på traversen. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å holde på med disse gamle bilene. Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. . Takke meg til nyere biler, he he. Er jo det som er mye av sjarmen
Morgan GS Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨Sitter da i det ytre hullet på traversen. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å holde på med disse gamle bilene. Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. . Takke meg til nyere biler, he he. Word ...lol men samma driten med de nye å .... kappe kutte osv
|Ole| Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Motoren min er montert med E36 motor labber og ca 55mm høye motor fester/ puter. Så de er like på begge sider. ¨Sitter da i det ytre hullet på traversen. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å holde på med disse gamle bilene. Det meste er knot for å få til å passe, må finne ut, lage og kødde til masse. Så er de dårligere å kjøre osv. . Takke meg til nyere biler, he he. Er jo det som er mye av sjarmen Eg er så einig med Winchester Dessuten er jo E30 sinnsjukt morro å kjøre
thorbis Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 er mere vinkel på s54 enn s50 ja. Nah, skal ikke være det når begge er montert i orginal vinkel. er du sikker? mente jeg hadde lest at det var noen få grader forskjell på s50 og s54 jeg. men godt mulig du har rett her. mvh
M3 Yngve Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Larsen, denne bilen SKAL aldrig bli blå. Og nå står motoren rett tenk. Da har jeg fått gjort en del. Har fått motorfestene sånn som jeg ønsker nå. Må lage girkasse travers, men det skal jeg vente litt med. Har flytta bfk og pedalstell 2 cm til siden, det pga innsugsboks, E46 rattstammen og el gassen kom litt nærme. Tror det ble en bra løsning. Så kan jeg ha ABS sentralen under bfk. Er en del styr med å få E46 M3 clutch pumpa og bremse bryteren på E30 pedalstell. Det må på for å få alt til å funke som det skal. Så nå er arbeids lysten tilbake på dette gamle vraket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå