M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Hva koster et sånt oppsett? Ca 30 000,- hjem på døra direkte fra Intrax
evovrs Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Detta så knallbra ut, bare husk å smøre inn den nedre justeringa på hardheten på frontdempere med noe fett , ellers blir den vond å vri på etterhvert,, hvis ikke du kun skal bruke bilen på tørre veier da,, har det samme på Ohlins'a mine og har en tendes til å sette seg hva slags nav bruker du ?
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Er ikke noe TÜV på det der sant? De bruker eiback fjærer, så lar seg vel kansje ordene
Kristov Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Er ikke noe TÜV på det der sant? Du kan få det enkeltgodkjent til bilen din hos TUV i Tyskland om du vil.
SSM Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Er ikke noe TÜV på det der sant? Du kan få det enkeltgodkjent til bilen din hos TUV i Tyskland om du vil. Hehe, det er helt sikkert verdt hver eneste krone......eller bare låne noen coilovers under godkjenning.
joachim sørlie Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 tror jeg må følge med her også jeg yngve
Thunegutt Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Looking good Bare synd du prioterer en gammel "vaskemaskin" foran M3`n...
M3 Yngve Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Looking good Bare synd du prioterer en gammel "vaskemaskin" foran M3`n... Tror nok den "vaskemaskinen" kommer til å kjøre rundt denne Så venter jeg på at den snart skal bli 10 år regga i Norge. Derfor jeg ikke pri denne. Blir neste vinter denne skal "koses" med. Skal sies at jeg var oss den nå i kveld, skrudde av de "gamle" fjærbeina som skal på "vaskemaskinen" Blir ekstra glad vær gang jeg ser den E30 M3 blir ALDRIG feil, og syns de blir enda kulere til gamlere vi blir
tommyf Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Looking good Bare synd du prioterer en gammel "vaskemaskin" foran M3`n... Tror nok den "vaskemaskinen" kommer til å kjøre rundt denne Så venter jeg på at den snart skal bli 10 år regga i Norge. Derfor jeg ikke pri denne. Blir neste vinter denne skal "koses" med. Skal sies at jeg var oss den nå i kveld, skrudde av de "gamle" fjærbeina som skal på "vaskemaskinen" Blir ekstra glad vær gang jeg ser den E30 M3 blir ALDRIG feil, og syns de blir enda kulere til gamlere vi blir Det er riktig Yngve, du lærer Man forstår mer når man blir eldre..... Ellers synes jeg du jobber bra, stå på.
M3 Yngve Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 He he Tommy Med å mase mye om alt mulig til deg, så forstår jeg litt mere vet du
SSM Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Recent updates to your order Your item(s) has been marked as shipped. :mrgreen: Da er det bare å smøre seg et par uker til! Håper det er verdt ventinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå