Larsgunnar Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Her må jeg jo følge med! Liker bil og arbeid. Godt å se at alt blir "nytt"! Stå på!
Testpiloten Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Blir knallrått dette! Gleder meg til å se den på Sommertreff neste år ?!
G-RACING Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Kunne tenkt meg den garasja di, kor er den?
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Blir knallrått dette! Gleder meg til å se den på Sommertreff neste år ?! Nei, denne blir ikke ferdig før neste høst, pga den ikke har vært regga i Norge lenge nok enda. Om 1 serien er ferdig, kommer jeg muligens med den, men koster så sykt mye å dra så langt om dagen.
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Kunne tenkt meg den garasja di, kor er den? Er hjemme her i Sandefjord den
G-RACING Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Kunne tenkt meg den garasja di, kor er den? Er hjemme her i Sandefjord den Hehe..skulle stått "kor stor er den"
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Kunne tenkt meg den garasja di, kor er den? Er hjemme her i Sandefjord den Hehe..skulle stått "kor stor er den" Jasså ja, den er 10X7 70 kvm utvendig. Største som er lov til å sette opp selv her nede.
Thunegutt Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Ganske grei garasje du har ja! Kjekt å se et fint ribba, lakkert og ganske strøkent M3 karrosseri En fryd å jobbe på denne nå? Hva skal du begynne på nå? Skulle du ikke ha noe peebee lenkearmer og div?
M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Skal ha bakstilling med 188 diff. Peebee skal lage div uniblas oppheng med justeringer, sånn som på gamle DTM bilene hadde. Så blir å sette den litt sammen med under stell osv, så den ruller. Så blir det litt mellom slagene med 1ern, hus ting og kunde biler. Døgnet er altfor kort
Ralston Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Er en svenske som har lagd "jigg" til og bygge dtm bakvagn hvis dette er til noen hjelp link til hans prosjekt tråd på rejsa http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=17395
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Lekkert! Hvor har du kjøpt pinneboltene? Det var 1K2-kittet du kjører med? Betalte for mitt i går, så er spent på å se hvordan det fungerer! Hvilke spec bestilte du de med? Vanlig bane eller Nürburgring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå