JulianS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Har en e36 m3 som har lyst på interiør som matcher bilens farge, da det jeg har er gult og svart er det til salgs. det er i veldig god stand og er elektrisk vil gjerne bytte i vader stoffinteriør eller noe annet, kom med forslag... Frontfangeren er original m3 med ei leppe som er skrudd på og overgangen er sparklet men det ser ut til at den tåler en trøkk da det stadig subber bytte i original front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perarne Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 pris på frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Kom med et bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Interiøret går billig ved handel før våler, kan leveres der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Spesiell farge da, er det orginalt (individual?) eller trukket oppatt?`Uansett grisefett interiør for de som har gul bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Originalt:) ja hadde jeg hatt gul eller svart bil hadde jeg beholdt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 hvor billig går dette da? hadde gjort seg i min diamantsvarte coupe dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Går nok ganske billig, interiøret er ganske strokent. Veit gbl bil deler solgt ett likt for 20. Det var ikke elektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Har sagt 10 til alle andre, helge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Kom med bud, helst i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Passer interiøret i sedan? Sett bort ifra dørtrekkene selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 framstolene passer, men ikke baksetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Kom igjen! Må vite om jeg skal ta med andre stoler på våler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå