KentRogerE34 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 fant denne i Sverige. billig klassiker. En BMW635 csi 1981mod. til 60000 http://www.blocket.se/vasternorrland/Bm ... ?ca=11&w=3
hauken Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Har ligget til salgs i halvannen måned allerede,hadde den vært bra hadde den vært borte forlengst,de fleste ser jo bra ut på bilde...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Har selv en 1976 628Csi import fra Sverige, overraskende god og kjøre og går bra, men de er noe annerledes Dessverre er min bil utstyrt med Volvo belter bak og Volvo vindusspylervæske tank Ellers greit. men at den er svensk kan det også være noen ulemper ved.. Er ikke akkurat kjent for å koste på bilen på beste måte svenskene Skulle jeg handlet en E24 nå, hadde det blitt en nyere(typ nye fangere, frontspoiler og interiør. Da også disse er bygget på E28 og ikke E12/E23 ). Disse bilene er noe spesielle å kjøre føler jeg. Etter å ha godt fra Pappa sin E39 og over i min så merker man forskjellene. Men er jo gamle biler helt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå