530ia Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Ønsker å kjøpe en cd veksler til E39. Betaler godt for en som fungerer og kan sendes raskt. Ring 90030572. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Veit ikke hvor lett det er å finne sånt kjapt i Norge... men hvis du tåler en ukes ventetid så er dette her en aldeles god mulighet : http://global.ebay.com/BMW_E39_Cd_Chang ... 80881/item Evt. se litt på blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 jeg kan skru ut min og selge deg hvis du kommer med et greit bud.. er fra en m5 e39.. sms til 91558890 med budet ditt. jeg bor i stavanger men kan sende den til deg i mårra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530ia Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Veksler er kjøpt, takk til H_c for rask respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå