matss Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Jeg og Kristian H. Foss her på forumet stakk ut for å ta litt bilder av våre kjære i kveld. Litt diverse locations, men håper folket syns det ser bra ut:) Det syntes hvertfall vi! Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Bildene var veldig fine Mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Fine bilder. Likte spesielt det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Takker og bukker! Artig med respons på bildene, så bare å slenge ut dine meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Alle bildenen var bra, men det siste var veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Fete bilder av fete biler må jeg si. var vel ikke du som la noen fine runder med bilen breit på xxl jessheim på lørsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Fete bilder av fete biler må jeg si. var vel ikke du som la noen fine runder med bilen breit på xxl jessheim på lørsdag? takker:) jo, stemmer det! hehe. var utpå et par ganger lenge sida sist merket jeg, men morro å få prøvd seg litt! purken kom jo rett etter jeg avslutta siste piruetten før jeg dro en runde til, og de hadde sett meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå