E28 TURBO Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 det får nå se på da, når den tiden kommer.. TIME VILL SJOVV!
E28 TURBO Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Da var nye stabb stag bestilt, fra Ireland ingenering. Så da burde den jo bli enda mer glad i svinger! Selv om jeg synes den ligger utrolig fint på. Men skal jeg prøve litt mer på bane og gjerne med litt ok dekk kommer disse godt med! Ellers venter jeg enda på motor. Den skal vel snart være ferdig på oslo sylinder service. Ellers skal vel alle deler finnes nå. Nye stempler ringer råder alt i register, olje pumpe. Dyser til underspyling. Bilen står enda hjemme har egentlig fått gjort fint lite. Men er jo mest motormessig det som skal gjøres. Skal og prøve å bytte Gummi koblingen på rattstammen. Samt stramme opp snekka mi litt. Og sjekke foringen i snekka, da jeg har litt dødgang her, noe som merkes veldig godt i høye hastigheter. Ellers er ikke lakkering lagd på hylla, men må se litt ann kroner som nevnt tidligere.
E28 TURBO Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Nå har blokka mi ligget å Oslo syl service siden jul. Uten å bli borret. Vidar Jarman som skulle borre den har ikke borret den. Etter mye venting og purring dro jeg opp der før helga og får høre at jarman har slutta. Fant blokka der inne ingen viste noe om den. Etter mye ringing fram og tilbake sier jarman at Helge ikke har levert med stempel. Men snakket med Helge og stempel er levert med. Så nå sitter vi her. Hehe er nok ikke meningen jeg skal få denne på veien i år!
Gjest Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Føler med deg.. Når jeg bygde min ventet jeg 4 måneder på stempler bla. Holdt på og bli gal! Men det ordner seg til slutt skal du se.
FirstPrice Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Herregud så kjedelig.. Så forøvrig en bil som ligna din veldig i fredrikstad her om dagen, men antar din står i deler? Ikke mange gamle E28-er på veien! ps: Hvor kan jeg få lest det leserbrevet ditt? dream-machine reagerte på dette 1
E28 TURBO Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Hællæ. Nei den står hjemme i carporten, hele og pen. Men bruker den ikke på salt så må være en annen bil. Er så irriterende. Bruker så mye penger på dette og ikke minst tid. Så klarer fan ikke folk gjøre jobben sin. Fatter ikke at folk overlever sånn. Hadde jeg drevet på på den måten hadde jeg ikke hadde jobb etter 1uke!
E28 TURBO Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Her er link: viewtopic.php?f=9&t=132740 Fikk foresten bekreftelse på at stabb stagene er sendt fra USA idag.
E28 TURBO Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 Hører ikke noe fra Oslo syl service idag heller! Hva skjer a? Tror det blir motorteknikk som skal borre...
ealoken Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 er vist no krøll på oslo syl om dagen. Er god ventetid hos motorteknikk også, har du hørt med sarpsborg motor?
E28 TURBO Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Sarpsborg er raske men DYRE. Overhalte toppen til M30 der... 13lapper.. Men gleden var stor når delene idag dukket opp og borring blir tatt fortløpende nå. Og spor til pyramideringer. Evakueringskanalene freser helge inn selv. Jaja er mange kneiker man skal over i denne motor verden. Info og litt bilder kommer ettervert.
Gjest Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Bra det ordner seg. Får håpe du får det tett med pyramidringene nå da.
LarsiPan Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Bra du holder motivasjonen oppe.. hvordan går det å handle med ireland engineering? Er dem raske?
E28 TURBO Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Ireland er ikke veldig raske! Men visste jo d så har god tid på de. Men de er sendt nå det er bekreftet
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Hvorfor ikke bruke Ski motorverksted da? De er meget dyktige vet jeg.
E28 TURBO Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Hei yngve. Det var Helge som leverte inn delene da han har brukt de mye og har gode erfaringer. Men så stoppet det opp. Takk for tips foresten, legger det på minnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå