Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hællæ. Nei den står hjemme i carporten, hele og pen. Men bruker den ikke på salt så må være en annen bil.

Er så irriterende. Bruker så mye penger på dette og ikke minst tid. Så klarer fan ikke folk gjøre jobben sin. Fatter ikke at folk overlever sånn. Hadde jeg drevet på på den måten hadde jeg ikke hadde jobb etter 1uke!

hehe, det er godt de gamle tyskerne holder seg inne på den norske vintern!

Skal kanskje selge den gamle tyskern min også, fått mer smaken på E28. Kjører Posten i gamlebyen, å har sett en ganske pen E28 inne i en garasje uten skilt. Om jeg velger å selge, eller gi tilbake E30en så blir det E28, LETT!

Forresten, det leserbrevet ditt var sinnsykt kult! Drømmeferie!

• 2 weeks later...
Skrevet

Moroa fortsetter, Oslo syl service hadde plutselig ikke folk til å borre nå, så nå blir den borret hos Motor teknikk snakk om mølje. Må virkelig advare her nå mot oslo syl service. Dårlige på tilbake mld , kan ikke borre for tiden. Virker ikke som de har kontroll der inne i det hele tatt.

Ellers har jeg kjøpt meg ny kåk, med 3 verksteder likegodt. Har nok borti 3 400 kv m med isolerte lokaler. Nedlagd småbruk, flytter over påske så da burde plass til å holde på være i boks. Fikk med drei benk flere sveise apparater masse annet, eneste jeg trenger er presse og en bukk. Så blir litt forkjøvet hele prosjektet nå, men håper jeg skal få kjørt litt utpå sommeren og høsten iallefall.

Skrevet

Ellers har jeg fått tilbud på girkasser fra flere.

Rudracing skulle ha 6500+ frakt for ei 260 kasse fra 535i fordi de er så vanskelige å få tak i, men har jo to stk selv så trenger jo ikke ,flere, blir nok ei tremec hvis kassene begynner å smelle. Men sugen på ei 6 trins m5 kasse fra E34 hvis noen vet noe er det bare å ta kontakt.

Skrevet

Se pojken koster på seg da :) Blir virkelig rå når den kommer på veien igjen denna. Synd du har hatt litt problemer den sisten tiden, men det løser seg nok til slutt.

Hilsen Trond

Skrevet

En kamerat av meg som har disse stagene på e28n sin. Ble en helt annen bil etter montering av disse. Så det er gode greier. Jeg tenkte jeg skulle gi deg ett tips ang toppakning.http://www.cometic.com/phuzion.aspx

Denne lages til s38 med 94mm borr. Denne ble jeg annbefalt da jeg nokk en gang ble frarådet og pyramidringe. Har blitt brukt på 1000hk+ supra bla uten tegn til lekasje. Så jeg kommer til og prøve denne. Bare ett tips før du freser i blokka og skjærer spor i toppen :D

Skrevet

Tror d er sent nå, må sjekke med motorteknikk om de er begynt på motoren, har ikke hørt fra de og har ikke hatt tid å styre med det ang innkjøp av ny kåk. Men Helge kjører 1200hk på sin s38 på samme oppsett som jeg skal ha så får jo bare håpe det blir ok. Skal høre med Vikern hva han tror om denne! Er utrolig varierende hva folk har tro på, så vet ikke helt om noe er mye bedre enn noe annet.

KRB har jo kjørt 700-1000hk på div audi 2,2 motorer og bare brukt vanlig stål topp pakning og aldri hatt problemer og der snakker vi jo 2,5- 3 bar ladetrykk, men på min ble det ikke tett uansett hva jeg prøvde på! Så who knows! :-)

Skrevet

Ja slik er det. Spør du 3 stykker får du 4 meninger=) Jeg er overbevist på att pyramid blir bra om alt er 10000% riktig. Men det er liksom ingen vei tilbake om det blir tull. Og da blir du ganske lei av og plukke av og på s38 toppen. Den er så dryg å skurve på når den er 2 delt. Men jeg ønsker deg lykke til og håper det blir bra!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...