Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk endel lapper på dette ja....

Skal komme og hente diffen min ettervert Trond. :-)

Gutta hos ppf var veldig hyggelige og utrolig flinke og raske. Fag folk er nå fag folk som han sa gubben...

I og med at det har gått så mye tid på motoren måtte jeg klemme til litt nå for å få bilen kjørbar igjen.

Nå er rørene og innsug og grenrør til coating pulverlakk så blir seende skikkelig fint ut. Er dødssliten etter dette kjøret var hjemme halv to natt. Litt rolig dag idag, men blir vel å begynne på bensin neste nå..

Skrevet

Driver å bygger om bremsesystemet. Abs er tatt bort og fant jaggu litt rust i innerskjærm på Høyre side. Heldigvis ser dette bra ut på den fronten jeg har så får kutte og sveise litt. Første alvorlige rust jeg har funnet så skal ikke klage. Ellers har jeg trukket nye bremse rørbakover og venter med siste til jeg er ferdig med sveis i innerskjærm.

Eller har jeg plukket litt på ledn nett som ser veldig bra ut, så tror konvertering skal gå veldig greit. Bare litt jobb er alt som skal til :-)

Bensinsystem er neste på programmet skal på en pumpe til og den som er der skal flyttes. Catch tank skal inn med et y kryss fra pumpene. Når det er gjort skal motor inn i bilen og ledn nett og innsug med vakum slanger og kjølesystemet.

Skrevet

gleder deg tl sommern nå? :D ser bra ut det her.. du får komme på vålebanen den 16 april.. hehe.. je håper hvertfall jeg kommer meg dit :P

Skrevet

Har sveist litt rust noen dg og bygget om bremse system. Bort med abs.

Og tilpasset litt de nye delene, fikk pakke idag fra PPF. Bilder sier mer en 1000 ord...

Eneste triste er at UPS har kastet pakken så hardt i bakken at eska var flerret opp og flensen på innsuget mitt knekt. Ikke vits å bli sur, men man kjenner det jo litt da...

okxk8nahvd8u0740ntgf.jpg

o7tlzqmqg95tkh9a6go4.jpg

2p8rxura8g2rdjxddu3e.jpg

hji6r4shdf511rv8d3ta.jpg

Skrevet

UPS er tydeligvis noen gjøkunger...! Jørgen Aune fikk ei pakke fra PPF, mangle en Precision 7175 i den pakka plutselig. Pappeska var blitt skjært opp i bunn og teipa igjen etterpå. UPS nekta å erstatte noe, dermed fikk Jørgen ny turbo fra PPF... DET er service det! :) Folk kan si og mene hva dem vil, men PPF ftw! :) Grymt bygg forresten :)

mvh

Joachim

Skrevet

VET Backis er fortalte det med turboen...

Han var mildt sagt frustrert når han så bildene. Han som hadde pakket og det var kjempebra pakket, så den pakka har fått seg en kjempesmell. Surt når man har brukt så mye penger tatt fri fra jobb og kjørt nesten 150 mil også skjer dette når man får delene etter lakkering. Men men er bare å få sveist d og kjøre på videre.

Hovedkontoret til ups ligger vegg i vegg med hovedkontoret til min jobb så har sett de gutta som kjører de bilene. Suppegjøker mange av dem..

jaja bare å gnu på. Takker for hyggelige tilbakemld.

Skrevet

Jævlig spent på åssen effektkurva blir med den turboen der. :) kommer nok til å lade tidlig som f... Håper du kan legge ut bremsepapira når du kommer så langt. Er litt nysgjerrig på åssen effektkurva blir i toppregisteret med den der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...