Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jeg og... Står alene med alt, så er tungt i flekkene etter å stått ute på jobb å skrudd hele dagene også gå hjem og fortsette når ingen er med å hjelper og er innteresert. Men d går da framover går bare litt saktere :-)

Skrevet
:-) Der er vi like! Da er resten av downpipe innkjøpt og ny oljekjører ankommet fra kimmit. I morra blir det sveising av vannrør og flette inn wastegate med grenrør og downpipe. I kveld skal jeg prøve å få gjørt ferdig fronten! :-)
Skrevet

Jupp. Men men gøy når d går da:-)

ikke vært i verksted idag tar bilder senere. Men fikk omsider ny oljekjøler fra kimmit idag etter ca 11dg. La inn min nye adresse og ba i en mail om å få med en flens til oljeretur på turbo. Fikk ikke noe svar på mail, kom ingen flens og de sendte pakken til min gamle adresse. Blir irritert av sånn behandling så tror ikke d blir med handling der med d første. Er faktisk villig til å betale for litt service, men der virker d som d er tatt helt ferie.

Ellers var jeg en tur på vangbo idag og hentet et par 3,5 toms bend så i helga er planen å få ferdig wastegate og parret denne med downpipe, samt gjøre ferdig downpipe. Vannrøret skal sveises og holde på med fronten da innsuget kom tilbake idag fra rep etter UPS s behandling av dette.

Skrevet

Fått gjort litt igjen. Downpipe og eksos ferdig. Kun festet på bakre potta igjen. Vannrør langs toppen ferdig, må bare finne en måte å gå med vann til de to bakre sylindrene. Blir troligvis under downpipe på innsiden av turboen. Fått laget feste til den nye oljekjøleren. Laget feste brakett til fuelrail. Pumpestasjon og battkasse ferdig, ny rødtopp innkjøpt. Ble sinnsykt tight mellom det nye stabbstaget og downpipe og downpipe og innfestning til bærebru så vurderer seriøst stum montering nå, selv om jeg helst ville unngå d.

pd26k9la9eat12h7hedj.jpg

t8afh2uv1i7vxvoyvlgb.jpg

hekdbwu8wjw61mwazsgh.jpg

48yl3b3hbjgtizsvsb4k.jpg

r6tug678owidzif9ua2i.jpg

bf0xbscnppl6u1fuwyw0.jpg

bgu18p8as7ub8nglze60.jpg

5vsfd19664jyqqgr6z58.jpg

uedig0oyfne9tgucznxt.jpg

77c9mah78xm4bomydqkm.jpg

5u9np2mq7cmcdipsnb5f.jpg

ubni7wlr7esl6so2xbz2.jpg

9wuvgke488f6opqh52zz.jpg

mmryreg8q1i0lt1s15rg.jpg

Skrevet

Det kan man bestemme selv, men til mitt effekt behov holder det lenge med inn og ut i endene. Men tanken er vel at hvis man skal ha seriøst med effekt kan man føre inn i endene og kjøre retur i midten. Men da må man ha grymme pumper som lager varme så må man ha kjølere på det og... hehe Liker moderat trim jeg... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...