ealoken Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Fordelen med retur i midten er vel at alle dysene får likt trykk?
E28 TURBO Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Nei ikke helt enig. Ventilen som regulerer trykket står etter fuelrailen og har pumper til ca 1200hk som fløder railen. Så med mindre de dysene som står først svelger unna så mye at trykket faller gjennom railen vil ikke det skje. Og så mye bensin jeg forer med skal det ikke være noe i nærheten av et problem. Husk en pumpe kan ikke produsere trykk bare flow. Og alle flater som blir utsatt for en flow bygger et mottrykk, dette motryket er konstant mot alle flater. Ergo skal alle dyser få likt, om ikke railen i seg selv er for liten
Turbo Touring Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Gromt prosjekt dette:) Ser du har hatt mye motvind, men du gir gass videre Stå på!
E28 TURBO Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Ikke fått gjort stort idag. Sliter litt med servopumpa er et løp jeg er usikker på. Ligger en tråd på teknisk hvis noen har peil. Fått laget til noen vannslanger idag og har bestilt isolasjon hos vangbo idag så når dette kommer skal motor ut og innskjærm skal kles opp og isoleres.
E28 TURBO Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Ikke fått gjort noe i helga da det ble tur til Auster Tana på jobben og sett på en 60 tonns dumper. Sitter i tromsø og venter på flyet hjem
joachim sørlie Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 mente om hvordan det stod til med bilen i disse dager
E28 TURBO Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Den henger skitten i bukken ikke mye å se. Når står motor på alu motorkudder. Turbogrenrør trotlebody dyser, vannrør, div el er montert. Blir fokus på el nett i påsken
e30_joakim Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Blir bra det her Truls ! skal du holde på i påsken eller ? mulig jeg svinger inneom å ser på litt og slår av en prat Hilsen Joakim
E28 TURBO Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Da er det meste elektriske i orden. Fikk kinnet opp oljetrykk idag. Og sjekket at sensorene til tenning funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå