E28 TURBO Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Jada ikke målt enda, men slukket ved 200 rpm på starter etter ca 10 sek ved første forsøk. Skal sjekke d ved oppstart. PPF hadde ikke blindet innsuget før lakk så er masse pulverlakk inni d, så må få vasket d grundig. Ellers er stort sett all el ferdig koblet. Men har klart å surre vekk 2 stikkere til dysene så det var ikke bra! Må få fatt i nye så mangler strøm til ei dyse! Når d er gjort skal vi teste om den fyrer.
Morty999 Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 du får si ifra har lyst å bli med når du fyrer den der
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Tøft dette. Men er PPF gutta blitt sløve eller ?
E28 TURBO Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Hei Yngve. Skummelt å si det i sånt lite miljø, men noen uheldige ting har det vært nå. Men tror de selger så mye og har så mye å gjøre at de forventer at kundene kan og gjør mye selv. Men ikke fått noe tilbakemld eller hørt noe mer ang innsuget som ble ødelagt av ups der ups sa at de tok all kommunikasjon med avsender så jeg måtte forholde meg til PPF. Og jeg ble lovt når delene ble pakket at alle deler til Turbo skulle følge med, men hverken T4 pakningen eller flens og pakning til oljeretur var med. Og de påsto hardnakket at det var skru kobling an10 på retur at jeg ikke trengte flens. Men ettersendte ettervert. Men de er tre stk der 1 sveiser en tar meste av el og en skruer og pakker deler. Virker for meg som de har vokst litt for fort. Men alt i alt er jeg fornøyd med den gode hjelpen de har gitt meg. De dagene jeg var der ringte det sikkert 50 60 tlf og backis satt i tlf iallefall 3 4 timer begge dagene. Og svarte på et utal mailer. Så det tatt i betrakning er det gode gutter, men du bør nok kunne endel selv og ha stålkontroll på hva du trenger og ikke trenger! Nå bærer d en tur opp til Kai Roger Bakken som alltid er hjelpsom å grei. Skal se om han har noen stikkere som kan passe til dyseklipsene. Og noen tennplugger...
E28 TURBO Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Blir nok i morra om jeg får tvinga innpå ei av reimene jeg har liggende og ikke noe helt spesielt oppstår Kjørte til KRB idag og han hadde stikkerne og plugger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå