E28 TURBO Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Da har jeg med god hjelp av Morten hatt liv i motoren. Tikket endel så Helge skal komme og shimme den igjen. Har en vann lekk som må fikses. Prøvd flere veiv sensorer men tenning drev å flyttet seg. Så må få tak i to nye og se om ikke det bedrer seg.
E28 TURBO Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Byttet sensoren på kammen og satte på hal giver. Da stabiliserte tenningstidspunktene seg. Fikk tips fra KRB. Fikk tips fra ppf om hvilke dyser jeg skulle velge og justerte ned bensinmengden litt. Flyttet tenningen 50 gr i slangen og plutselig vroom... Jaggu harket den igang. Brutalt å sitte inni bilen med stum montering, som å sitte i en am car Så nå er det noen småting som må gjøres og bilen må monteres helt sammen så er d håp..
Morty999 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 bra det du får si ifra når den er klar til å kjøres med. så kan vi mappe litt før du skal til søta bror
E28 TURBO Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Ja. Men enda den servo greia. Skal se på d i morra. Også begynne å montere ettervert
Morty999 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 bare å koble ivei.. har mulig ei pumpe til e34 med singel uttak om det er av intr?
Kristian Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 rått! men si meg truls.. filmet du ikke første oppstart??
DreRacing@ Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 det er enkelt og bygge om den edc servo pumpa viss det er det som er problemet, altså blende ene uttaket.
E28 TURBO Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Takker. Etter info fra Dr Dre:-) Skal jeg nå bygge om pumpe i kveld også har jeg servo og bremser igjen.
Kjakan Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Ditte blir nokk heftig ja Blir det gatebil i mai da??
E28 TURBO Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Vet ikke helt. Er ikke sånn overbegeistret for d gatebil konseptet. Alle problemer med å komme inn og få godkjent bilen, men ekstrem gutta bare spaserer rett forbi alle køer. Og fulle idioter over alt som legger seg på bilene og raver rundt. Nesten ikke å komme gjennom depo lenger. Får se hva det blir til, men en ting er iallefall sikkert. Denne bilen er ikke bygd for å herje den ihjel på gatebil iallefall. Liker de trackdagene så mulig jeg drar på de, hvis ikke får jeg uansett låne rudskogen selv gratis når det er ledige timer så kjørt får jeg nok..
Morty999 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 da var vi ute å kjørte i går og alt gikk uten problemer skal ned til truls igjen idag å mappe litt mer kanskje så ppf slipper å gjøre alt, da det er begrenset med tid hos de.. truls har vell ett par bilder
Kristian Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 rått ! sikkert deilig å endelig få bruke skuta har du massert dempertårnet ditt mye for å få plass?
E28 TURBO Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Nei ikke mye. Litt der turbo står men minimalt. Blir ikke noe tur likevel ser d ut til. Har byttet olje to ganger og motor ser ut til å produsere spon. Jævlig dårlig oljetrykk og. 0,6 0,7 bar ved 800 900 rpm. Må bare rive ned bunnpanne og ta ned lagrene og se åssen det ser ut. Olje pumpa må jo garantert byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå