Mikael-B Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Uffda, kanskje ikke så flink som alle vil ha det til
Jørgen-A Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 pratet nettopp med truls.. han har tatt ut motor å rivd av bunnpanna.. skvalpeplata var rusten oljepumpa var gammel og FULL av riper og gammal avleiring av gammel motor olje... fant også likt spon som han hadde funnet i oljefilteret ifra oljepumpa.. så helge vik er vell kanskje ikke den mest seriøse karen ikke tar han telefonen heller.. kjenner igrunn att jeg blir litt irritert av sånne! Fy flate for en kødd...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 pratet nettopp med truls.. han har tatt ut motor å rivd av bunnpanna.. skvalpeplata var rusten oljepumpa var gammel og FULL av riper og gammal avleiring av gammel motor olje... fant også likt spon som han hadde funnet i oljefilteret ifra oljepumpa.. så helge vik er vell kanskje ikke den mest seriøse karen ikke tar han telefonen heller.. kjenner igrunn att jeg blir litt irritert av sånne! Fy flate for en kødd... ja.. er faktisk rimelig drøyt... har kosta endel kr og den motorn
Rune B. Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Fælt å høre. Jeg kjenner han ikke på denne måten i det hele tatt. Han har vært helt super å ha med å gjøre når jeg har trengt hjelp. Det er viktig å tenke på at en sak alltid har to sider. Det kan jo være en eller annen grunn for at han ikke svarer. Men trist at det er blitt som det har blitt for deg Truls.
E28 TURBO Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Han er i Nordsjøen har pratet med Trygve. Men flink til å svare har han aldri vært. Men når d gjelder d trykket hadde iallefall denne motoren et oljetrykk på ca 0,6 til 0,7 bar men alle lagre nye. Det er for lavt, har sjekket motorlæreboka fra videregående og i den står det iallefall at når oljetrykket på tomgang blir 0,5 skal oljepumpa byttes. Dette på diesel! Og har overhalt ganske mange motorer på jobben opp gjennom årene og har aldri opplevd lavere enn 1,5 til 2 på tomgang med nye lagre og pumpe. Skal selvsagt ikke være for høyt heller men det er det reduksjonsventilen er til når flowen på pumpa blir så står at det bygges opp så mye mottrykk. Men det har ingenting med at pumpa har stor innvendig lekk pga av at den er skåret. Det er min mening og hydraulikk kan jeg litt om så diskuterer vi ikke det mer. Dette er en kliss ny motor med alle slitedeler nye og alt nytt untatt veiv og blokk selve topplokket og ventilene og kammene. Nyt bildene:-)
Kristov Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Tipper alt er ok med ny pumpe og en oljeflush. Lageret så i alle fall helt ok ut!
destroyy Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Surt når slikt skjer :/ Hva dim har du forresten på downpipen din? gjort noe med karr eventuel for å få det til å passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå