Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3,5 tom. Er tight fit! Sjekk motorfestene. Uten dem hadde d ikke gått... Er veldig nært. Vangen er lagt litt inn men det er lenger fram, ikke noe som er gjort bak med downpipe.

Skrevet

lageret så bra ut da!

Bytte oljepumpe og montere ?

Du bør forvisse deg at ingen blindeplugger til noen av oljekanalene ikke er satt i eller har løsna, så oljetrykket forsvinner ut der... Fort gjort å glemme slikt faktisk

Skrevet

Flere gode nyheter. Vakumtestet toppen idag og det viser seg at den lekker i ventilene. Så nå er det bestemt, motoren blir plukket opp igjen og må bygges på nytt. Helge vik har altså først sumlet vekk et å for å få denne ferdig og på den tiden har han altså ikke gjort noen ting omtrendt. Dermed ser dette året og til å ryke for meg.

Jeg fraråder alle å kjøpe, selge, snakke og snakke med han. Han har løyet for meg nå i 1 og et halvt år. Lurt meg for ca 30lapper og kastet bort snart 2 sesonger for meg. Mandag starter jeg å pelle ned topp så får vi se hvor mye som må gjøres.

Han lovet underspyling, d er ikke gjort.

Toppen skulle være overhalt, men lekker gjennom ventilene.

Satte inn helt gåen oljepumpe og bunnpanne full av spon og rust

Flere ting i register ser ikke nytt ut.

Skjønner ingenting.

Skrevet

Dette var dårlig nytt! Meget useriøst å foreta en slik "jobb" for kunde, og ta betalt for det. Har du noen tanker om å prøve å få ut noe av han?

Satser på at du ikke mister motet, for har trua på at dette bygget blir rått 8) Kommer flere sesonger, selv om det ikke er noen trøst akkurat nå.!

Skrevet

Skjønner den ja. Er alltid noen som må dra med fant! Har selv vært med en kompis nede til H.V og hentet motor. Snodig fyr egentlig. Men får håpe det ordner seg på et eller annet vis :)

Skrevet
Flere gode nyheter. Vakumtestet toppen idag og det viser seg at den lekker i ventilene. Så nå er det bestemt, motoren blir plukket opp igjen og må bygges på nytt. Helge vik har altså først sumlet vekk et å for å få denne ferdig og på den tiden har han altså ikke gjort noen ting omtrendt. Dermed ser dette året og til å ryke for meg.

Jeg fraråder alle å kjøpe, selge, snakke og snakke med han. Han har løyet for meg nå i 1 og et halvt år. Lurt meg for ca 30lapper og kastet bort snart 2 sesonger for meg. Mandag starter jeg å pelle ned topp så får vi se hvor mye som må gjøres.

Han lovet underspyling, d er ikke gjort.

Toppen skulle være overhalt, men lekker gjennom ventilene.

Satte inn helt gåen oljepumpe og bunnpanne full av spon og rust

Flere ting i register ser ikke nytt ut.

Skjønner ingenting.

Har bare dårlig erfaring med HV eg også..han svindla meg for en M50 topp+at han er skyldig i 2 topploks havari på m20en min for maaange år siden..han solgte PPF ventilkitt til meg og eg tenkte aldri mer på det..helt til 2 stk fabrik topper røk ene etter den andre..da viste det seg at han hadde aldri kjøpt dem fra PPF men fått laga noe selv..innspennigtrykk på 265 kg hadde fjærene..så eg fraråder alle sammen den luringen/kjeltringen der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...