Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaha det er enda værre. Han har satt inn 3 Stempler som har vært under samme behandling som oljepumpa. Ser store oksidasjons skader på dem. Mangler store hull. Skjønner ikke åssen de kan ha blitt sånn idet hele tatt.

Syl 6 er skjært og ikke nok med det. Han har satt den feil på register så alle stemplene har skader av eksos ventilene.

Kjente jo at den var litt motstand i når jeg dreide den, men skønner ikke åssen han har fått dette til å gå rundt. Må ha brukt startmotor på den eller latarm.

Så nå har jeg ikke blokk, ikke stempler heller.

Men har jo råder og justerbare kamdrev da.

Vet da f hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 50lapper liggende til å bygge ny motor. Så hele prosjektet stopper opp her nå. :x

9ii51m2l4e6byd0z5u8d.jpg

oe9ov8q89bioa8xdioxj.jpg

k5qjpty0fa8i3tf13ejf.jpg

9jeg35v8efegruj7rts0.jpg

q7rgtm6guvbaxjubg14c.jpg

evsbuzud6t7mtq9qxa5b.jpg

v5k6fwq4jnm4ry6l6u8o.jpg

rgj2jwfkr4eej911462r.jpg

90ieetdzstc9s1sw2jmy.jpg

d9qgc5s6w135ijvkuusp.jpg

5j5tf8e7cvomhm51hsgr.jpg

61t7dtf6egdhj0nd081u.jpg

783otno0f7u7sktheagm.jpg

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men dette er vel noe du har betalt penger for?

Jeg hadde vel ikke da gitt meg første dagen med å få tilbake noen kroner. Hvis dette er bilder av en overhalt motor, som man i tilegg har tatt penger for å overhale...., så er det svindel, enkelt og greit..

Skrevet
Flere enn vi tror :|

Word!

Mange grom bygg som er finansiert med alternative metoder desverre :twisted:

Den motoren der hadde jeg leid inn et helikopter til å slippe over hans egen bil. Makan til ræva jobb og service!

Skrevet

Pengene er en ting jævla kjipt, men d værste er ssynes jeg er at dette er min hobby som, jeg elsker å holde på med, og da er det så kjipt at noe kommer og skal ødelegge den gleden. Hele driten surner jo helt i hendene på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...