Azeton Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Ingen mulighet for at du får igjen penger, eller får satt sammen en ny motor av det søppel huet?
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hvem er han som driver og svindler folk da ? kjekt å vite slik at andre ikke går på en smell... synd det som har skjedd truls !
Azeton Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Helge vik heter han.. er ifra skien tror jeg..[/quoteHan har vært i Gatebil "hall of fame".
Sleeper Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Skylder meg 1500.- kontant og ny oljekjøler til en S38B36, gitt opp det for mange år siden. Skikkelig tullball!!!!!!
E28 TURBO Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Jepp, blir siste gang. Om det blir noe penger tilbake vil vise seg, men skru sammen noe motor skal han ikke. Gjør det selv heretter.
Melkvik Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 http://px6.streetfire.net/0001/88/12/1658821_600.jpg <------ Helge Vik, er jo meget kjent profil i gatebil da. Trodde ikke han var sånn, men men, hva vet man vel om folk:P
thorbis Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 hehe trur det er dårlig med penger og få tilbake her fra han.....
bård Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 http://px6.streetfire.net/0001/88/12/1658821_600.jpg <------ Helge Vik, er jo meget kjent profil i gatebil da. Trodde ikke han var sånn, men men, hva vet man vel om folk:P Det er vel desverre noen av de profilerte i gatebilmiljøet som er sånn..
E28 TURBO Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Jaha det er enda værre. Han har satt inn 3 Stempler som har vært under samme behandling som oljepumpa. Ser store oksidasjons skader på dem. Mangler store hull. Skjønner ikke åssen de kan ha blitt sånn idet hele tatt. Syl 6 er skjært og ikke nok med det. Han har satt den feil på register så alle stemplene har skader av eksos ventilene. Kjente jo at den var litt motstand i når jeg dreide den, men skønner ikke åssen han har fått dette til å gå rundt. Må ha brukt startmotor på den eller latarm. Så nå har jeg ikke blokk, ikke stempler heller. Men har jo råder og justerbare kamdrev da. Vet da f hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke 50lapper liggende til å bygge ny motor. Så hele prosjektet stopper opp her nå.
johnja Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Har ikke lest hele tråden, men dette er vel noe du har betalt penger for? Jeg hadde vel ikke da gitt meg første dagen med å få tilbake noen kroner. Hvis dette er bilder av en overhalt motor, som man i tilegg har tatt penger for å overhale...., så er det svindel, enkelt og greit..
E28 TURBO Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Dey finnes ikke to meninger om den saken. Denne er kjørt 2 mil med og har gått ca 1 time til sammen siden nyoverhalt.
bård Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Flere enn vi tror Word! Mange grom bygg som er finansiert med alternative metoder desverre Den motoren der hadde jeg leid inn et helikopter til å slippe over hans egen bil. Makan til ræva jobb og service!
E28 TURBO Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Pengene er en ting jævla kjipt, men d værste er ssynes jeg er at dette er min hobby som, jeg elsker å holde på med, og da er det så kjipt at noe kommer og skal ødelegge den gleden. Hele driten surner jo helt i hendene på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå