Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noe greie på kobling av ledningsnettet? Vi sliter litt for tiden.. motoren er en s38b36 og bilen er E28 som det har stått 3.5 i orginalt. :P Har prøvd mye rart, men har ikke fått hastighetsignalet til å funke enda.. kan ta det på pm så du slipper å ødelegge tråden din ;)

Pen bil, så veeldig strøken ut :) Fikk nesten lyst til å lakkere min opp igjen i diamantsvart fargen når jeg så din :)

Skrevet

:-D Bildet lyver nok litt. Den trenger faktisk å bli lakkert. Er mye snusk på nært hold:-)

Min er grønn da selv om mange tror både sort og grå:-)

Har verksted handboka på M535i så kan jo kanskje bidra noe. Tar d på pm.

Liker motoren du har puttet inn!!

Skrevet

Hvis du skal ha s38 med turbo i denne ville jeg handlet 3,15 750sperrediffen jeg har til salgs fort som FY, hehe. Kan levere på døra, skal oppover uansett snart.

mvh.

Skrevet
Var på rudskogen idag. Ble ikke noe kjøring, men mye tøft å se på og hyggelige folk. Her er bilde av E28 med Compomotive :D

k0qmc3e6g5rqsnavfnp3.jpg

Takk for en hyggelig prat! :D Trivelig å bli kjent med folk her inne fra. Du skulle slengt deg med en tur veit du. Fikk du tatt noen bilder eller film av skranglekassa mi der nede da? :wink:

Skrevet

Er samme innmat da. Jeg også vil ha lavere utveksling på alpinaen. Enten det eller 6trinns. Alpinaen har 3,15 i diff og lik utveksling som 535, og den klarer 291km/t på 5gir. Skulle gjerne hatt rundt 3000rpm i 200km jeg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er iallfall den gamle diffen min levert til guttaboys på Hønefoss for oppstramming og mulig lamellbytte. Trond S tar den og det er luksus da han har tatt flere differ og fått de bra. Ble 12lapper bare i deler hos Schance , men da byttet han rampene og alt, og man fikk ærlige 75% sperre. Prøver dette først så får vi se om ikke diffen blir grei.

Eller er Helge Vik kontaktet, han var imøtekommende og hygglig. Han bare lo når jeg sa jeg ville holde igjen på effekten og mente at 900hk burde vi iallefall klare. Hehe er forskjeld på folk. Men vi fikk snakket litt og han skjønte at dette ikke er bare en bane bil, men først å fremt en bil for artige turer og ikke minst så dama får kjøpt melk og brød.

Så 700hk er tak, men havner vel på ca 550-700hk alt etter størrelse på turbo. Hadde ikke tenkt å bruke Hråder, men H Vik mente dte var tullete å ikke gjøre det så blir vel det da. Så blir d nok orginale kammer og 9:1 i komp. Har fått i hus bensintrykkmåler og bredbandslamda. Ikke funnet ut hvor jeg skal sette klokkene til dette enda ,men lurer på å fjrne friskluft slusene i midten i varmeapp og lage ei plate å felle inn der og sett 3 målere inn i den. Vil og ha inn olje temp føler, så er intr i M5 eller alpina instrument til E28!

Så blir enten å bruke den turboen jeg allerede har den er med til ca 550-600hk event kjøpe en litt større turbo. Men vil ha respons og tidlig lading så blir ikke noe storturbo.

Wastegate bruker jeg nok min 44mm turbonetics.

Coiler ls 1.

Skal nok bestille stabbstag fra ireland ingeiring og mulig tårnstag.

Så blir det muligens lakkering og. Får se om pengene strekker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...