E28 TURBO Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Bruker jo samme blokka så må bruke pyramideringer. Får bare satse på at jeg får det til å funke. Joa blir fint å komme igang igjen!
Jørgen-A Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 ok. fikk ikke med meg att blokka berga. pyramid virker bra det vist alt er riktig. men vær nøye med ettertrekking. ett tips for og spare mye jobb siden s38 har 2-delt topp er og varme opp motoren med en stor byggtørke før du montere kammhuset så venter du til den blir kald igjen og trekker etter. da slipper du all demontering med kammer, kammhus og det.
E28 TURBO Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 ok. fikk ikke med meg att blokka berga. pyramid virker bra det vist alt er riktig. men vær nøye med ettertrekking. ett tips for og spare mye jobb siden s38 har 2-delt topp er og varme opp motoren med en stor byggtørke før du montere kammhuset så venter du til den blir kald igjen og trekker etter. da slipper du all demontering med kammer, kammhus og det. Takk for tips, men kan medele om at 27000w står klar tell aksjon! Trodde man ettertrakk men den var varm jeg, men skal man vente til den er kald igjen??
Jørgen-A Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 okay. meget viktig og vente til den blir kald igjen.
e30_joakim Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 stille her nå truls , hvordan går det med skruinga ?
E28 TURBO Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Heisann. Fått hjem blokka med isatt u spylings dyser. Hatt litt ferie kom hjem idag. Skal smelle sammen bunndelen når det blir gråvær:-) Toppen er fortsatt på overhaling, ikke maset så mye på den heller. Deilig å roe litt ned om sommeren.
hanskr Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Da har eg lest gjennom tråden din, skal sei du har jaggu vert uheldig :S Men ser ut som de ordner seg på ein måte no da Stå på vidare
E28 TURBO Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Hei hanskr. Hyggelig. Ja er nok en litt uheldig fyr noen ganger, men må bare gå på eneste som nytter. Blir nok liv i den ettervert, har vært deilig med litt ferie nå og koblet litt av.
E28 TURBO Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Da er toppen overhalt, men hadde ikke fått ventiltetninger så har ikke fått montert den enda. Ellers er ringene nå gappet gikk sinnsykt fint og fort med skikkelig gappe fres med måleur. Så nå ern strøken, da er det bare å begynne å montere den... Kom arbeidslyst treng deg på
Lamek Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Hadde det ikke vert smartere å koblet kjølesystemet og kjørt varmtvann fra springen igjenom? da får man blokka og toppen helt gjenomvarm og man kan gjenta prosessen mange ganger uten for mye styr.. hvis du stiller blande skruen på varmtvannsberederen din på maks får du ut rundt 80 grader..
Haakjin Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Bilder da, har troa på deg nå, blir meget artig å se
E28 TURBO Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Kan godt tenkes det funker å varme blokka med vann og. Men de jeg har snakket med har bare brukt byggtørke og det har vel funket bra. Mangler bare lagermåle tråd nå så skal jeg vel begynne å pusle den sammen. Har nye lager og standard veiv, men har lyst å sjekke klaringene da det er arp bolter som trekker endel mer en standard. Noen som vet hvor mye klaring det skal være mellom tapp og lager på S38 på ramme og rådelagrene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå