E28 TURBO Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Da burde du sett at jeg har prestert å putte veiva oppi feil vei!!! Haha var nok litt trøtt den veiva, bra ikke momenter er dratt, bare å ta løst å snu!
Kjakan Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Går de litt fort i svingane da eller? Hehe He vell lyst å bli fortastmulig ferdi! Men blir no bra vertfall
E28 TURBO Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Nei tar meg alltid god tid, men var vel helt i drømmeverden. Nå er den snudd og alle momenter er dratt.
Morty999 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 bare vent til de tkomme ren dump som ikke liker meg.. så får du sil. hehe
E28 TURBO Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Nei drit lei hele bilen. Kommer nok motivasjon igjen og orker ikke trompe før lysten kommer. Men blir nok ikke noe mer kjøring iår... Har hatt den bilen hengende i bukken i snart 2år og da blir man jaggu lei. Har blitt akkurat som jeg lovet meg selv det ikke skulle bli, ha en bil som aldri blir ferdig Hehe jaja vi får se utover. Har alle deler liggende. Skal vel montere toppen helt ferdig og justere ventilene på mandag eller tirsdag.
E28 TURBO Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Der var jaggu bunndelen ferdig gett...
E28 TURBO Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 går sakte, men motor er sammen og bare å putte i. Men ny jobb og MYE nytt å sette seg inn i så går på kvart fart. Men det som er gjort har blitt bra. Trenger noe småtteri så skal den inn igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå