Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var nytt panser kjøpt inn, pga av forrige eier hadde borra hull og satt inn panserlåser med splint! tett vettu.

Også er nye skjærmer på vei og brukt, men strøken M-fanger jeg fant av en nysmelt 528i. Den var det faktisk orginalt svart taktrekk i hvis noen er intresert.

Ellers så begynner jeg vel å kikke litt på motor ganske snart da E34n bare er et chassi nå.

Har i tilleg solgt damas Civic og kjøpt enda en grønn E28! :-) Så pr idag har jeg 4 bmwer, men to er jo bare chassier da..

Men ny bilen er en 87 mod 518i, med 171000km på ræva. Noe småplukk, men ialt en meget heil og fin bil. Mye bedre futt og kjøre egenskaper enn jeg hadde trodd!

Will be back, med bilder når motor plukk går igang.

Skrevet

Skal sette på snekka fra 528n min og få tak i servopumpe og bygge servo på den. Liit tung på rattet, så har den en artig jord feil der alt lyset på bilen pulserer særlig på tunggang. Jevner seg ut på turtall. Så blinker det litt svakt i langlys og tåkelys lamper i instrumenter, i samme tempo pulser spedometer litt. Så er vel en jordfeil noe sted. Får plukke litt på den ettervert. Blir vel artig vinterbil

Skrevet
Skal sette på snekka fra 528n min og få tak i servopumpe og bygge servo på den. Liit tung på rattet, så har den en artig jord feil der alt lyset på bilen pulserer særlig på tunggang. Jevner seg ut på turtall. Så blinker det litt svakt i langlys og tåkelys lamper i instrumenter, i samme tempo pulser spedometer litt. Så er vel en jordfeil noe sted. Får plukke litt på den ettervert. Blir vel artig vinterbil

deff dynamo..

Skrevet

vet ikke om du fikk svar på det her men såg du spurte om hastighets signalet til s38 motoren det kan du ta i fra den ene ledningen som kommer i fra diffen inn til speedometeret dvs den kabelen som får speedometer nåla til å flytte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...