Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok fine ting, stemmer det jørgen du hadde knekt litt drivverk:-)

Ellers så ser det ut til at toppen min har de sprekkene mellom noen av eksos ventilene som noen av disse har, og da blir det ikke den toppen jeg skal bruke:-)

Helge hadde en topp jeg kunne bruke også.

Så da var den bilen ingen genial investering hehe, jaja shit happens...

Skrevet

Var da synd med motoren da.. Hva har egentlig sjedd med den bilen? Getawaycar?=)

Skrevet

Ja ble stjælt fra j b her inne og så ble den brukt til brekk trolig og lign.

Var full av parykker, søppelsekker, slagvåpen osv når jeg fikk den.

De hadde prøvd å stikke fra purken og dro av og rev i stykker radiator og oljekjøler :) Jeg var av den oppfatning at de ikke hadde kjørt med den etter smellet, men det har de tydligvis gjort :)

Skrevet

Da er det bestilt:

cp stempler og h profil råder fra PPF

3,8 ltr motor hentes på dombås i helga. Bytter med intreiøret mitt og noe attåt!

Veiv og topp skal over på 3,6 blokk.

Delene kjøres rett til Helge vik for avbalansering så nå er det bare å vente på PPF.

Im back on track!

Register byttes alt ut, og ny oljepumpe skal kjøpes inn. Kammer brukes orginale, om det skal i strammere fjører er ikke avgjort. Men med min effekt er dette neppe nødvendig. Time will show!

Så da blir det raske 130 mil iallefall på lørdag!

Morten(morty 999) synes synd på meg at jeg skulle dra alene så han blir likegodt med for turen sin del! Fett å kjøre over 100mil i sprinter! ;-D

Skrevet

Haha.. gir deg 2 sesonger før du kommer med e28 med 900 til 1000hk! Du var jo veldig fornøyd med effekten du hadde første gang jeg leste om bilen din på E28 forumet, men jaggu ble det mer effekt året etter :D

Jeg å Rune var i Malmø å henta en m102 til meg for noen år siden. Det ble 120 mil på en dag i Patrolen til faren min. Var veldig godt å legge seg etterpå da:)

Edit: God tur 8)

Hilsen Trond

Skrevet

:-D

Hehe er ikke misfornøyd med de 500 som M30n spyttet ut jeg! Men har siden dag en (sjekk E28 formuet) at skal jeg videre, blir det S38 da den er mye mer pusteglad!

Og når topp og veiv først må byttes kan jeg jo likegodt sette inn 3,8. Den er visst ikke den sporkile problematikken på heller.

Tviler faktisk på at jeg blir å klemme ut 1000 hk i denne bilen, da jeg selv synes selve bilen er for fin til å ha som ren banebil. Kommer ikke til å satse som Yngve, Rune, sikkert du og Trond!

Morten sparer ikke akkurat på kruttet han heller for å si det sånn!

Men det som ikke er umulig er at konebilen blir ren banebil om et eller 2 år.. hvem vet... :-)

Men tviler på 1000hk, men 800 er jo mulig..

Men da kommer regnestykket med kasse ogsåvidere..

Men fortell meg at ikke 600 700 på veien holder da... :-) Heheh og på bane en gang i blandt!

Skrevet

Jaha hjemme igjen etter en 14timers kjøretur, med uforetta sak. Toppen jeg skulle hente var sprekt den og gett!

Så da var det bare å kjøre tomhendt hjem fra Dompås! :-) Fikk hentet skjærmene mine da, men dette går litt i motbakke :-D

Full spaning på annonser igjen, jeg gir meg ikke!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...