T.A.S Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 jasså, ble kassa for tung for Jon så han skvetta på seg ?
Olelink Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 T.A.S skrev: jasså, ble kassa for tung for Jon så han skvetta på seg ? En grunn til at jeg og tonje lå nesten langflate når vi så hva som holdt på å skje. Men for å se det positive i det så offret Jon buksa så at vi ikke sølte olje i naturen
///christian Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Dette ser jo meget bra ut, men savner bilder av interiøret? Det er godt å se at fler folk i området interiserer seg for bmw
Olelink Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 ///christian skrev: Dette ser jo meget bra ut, men savner bilder av interiøret? Det er godt å se at fler folk i området interiserer seg for bmw Interiør bilder kommer senere i dag, har vært ute å tatt noen nå
Olelink Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Her kommer noen interiørbilder. Ikke halshugg oss for at den ikke er vaska innvendig da, den har tross alt stått i garasje ett års tid uten å bli brukt nå siden kassa røyk, og det har vart skikkelig dritt vær den siste uka mens vi har holdt på å skru på den. Interiøret er helt og fint, planen er oppfarging av setene for å få bort "sprekkene" i skinnet og den vil vel få seg ett nytt sett med matter
///christian Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Så jo grisegromt ut Lykke til videre!!
Olelink Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 ///christian skrev: Så jo grisegromt ut Lykke til videre!! Takk, hyggelig og høre Vet ikke om bildene gjør interiøret rett mtp at det så litt mer slitt ut på bildene enn i virkeligheten. Som sagt noen nye matter, oppfarging av skinn i seter og litt småtteri så tror jeg det vil se riktig så bra ut
EirikL Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Dæven, Ole, dette så tøft ut. Er det sånn at i ettertid så skulle dere tatt ut motor og kasse sammen? Virket sinnsykt kronglete den demonteringa av automaten. Jeg tror dere i det lange løp har igjen for å levere motoren inn til full overhaling, siden dere går for en overhalt byttekasse. Jeg må også si at det var rimelig god plass i baksetene på denne doningen. Kunne fått plass til begge seterekkene mine der
Olelink Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 EirikL skrev: Dæven, Ole, dette så tøft ut. Er det sånn at i ettertid så skulle dere tatt ut motor og kasse sammen? Virket sinnsykt kronglete den demonteringa av automaten. Jeg tror dere i det lange løp har igjen for å levere motoren inn til full overhaling, siden dere går for en overhalt byttekasse. Jeg må også si at det var rimelig god plass i baksetene på denne doningen. Kunne fått plass til begge seterekkene mine der Takk Eirik, morro å høre. Tanken er at denne blir med sammen med GT'n på treff til våren/sommeren igjen. Tonje har allerede sagt klart ifra til fattern at hun vil kjøre denne til treff Det samme vi tenker, når man først har plukka ned motoren såpass, skal ha ny kase og den uansett ikke skal noen steder i vinter så er det en gylden mulighet man bør ta til å overhale motor. Håpet egentlig at noen her inne kunne bekrefte/avkrefte om motor kan settes inn med kasse på for da kan vi skru på kassa før vi setter inn motor igjen. Ang plass i baksete, bilde er tatt med baksete i "ligge" posisjon (altså baksete har også el.drift og kan kjøres fremover sånn at man får en mer avslappet ligge posisjon. Er såvidt jeg vet bare iL utgavene som har dette) og førersete kjørt mer enn halveis bakover. Så JA det er god plass der bak
wicky124 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Olelink skrev: Ang plass i baksete, bilde er tatt med baksete i "ligge" posisjon (altså baksete har også el.drift og kan kjøres fremover sånn at man får en mer avslappet ligge posisjon. Er såvidt jeg vet bare iL utgavene som har dette) og førersete kjørt mer enn halveis bakover. Så JA det er god plass der bak enda en grunn til å droppe e30...
Olelink Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 wicky124 skrev: Olelink skrev: Ang plass i baksete, bilde er tatt med baksete i "ligge" posisjon (altså baksete har også el.drift og kan kjøres fremover sånn at man får en mer avslappet ligge posisjon. Er såvidt jeg vet bare iL utgavene som har dette) og førersete kjørt mer enn halveis bakover. Så JA det er god plass der bak enda en grunn til å droppe e30... hehe ja, det er virkelig to vidt forskjellige biler. Men 750'n har bra drag i seg hviss man tenker på at den drar på to tonn og med m-understell og edc ligger den bemerkelsesverdig godt på veien til å være en "limmo"
///christian Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Var jo grisemye utstyr på den og. Hvor skal dere på treff til våren da?
Olelink Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 ///christian skrev: Var jo grisemye utstyr på den og. Hvor skal dere på treff til våren da? Tja, GS vårmønstring (såfremt de skal ha en, men det vil jeg tro de skal), Vår og høst treff på Lånke, lokale bimmers treff på steinkjer og i Trondheim osv. Kort sagt Bimmers og BMWCCN treff innenfor trøndelag. Angående utstyrsnivå, som jeg kan huske så var ikke utstyrslista spesielt lang, en 750 har nok mye som standard, men den har balndt annet edc, nivåreg, full OBC, sportsratt, aircondition, varme i seter både forran og bak m/m
///christian Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Er jo greit med utstyr det med tanke på alder på bilen..? Skal ikke på ACR vårtreffet med gt'en da?
Olelink Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 ///christian skrev: Er jo greit med utstyr det med tanke på alder på bilen..? Skal ikke på ACR vårtreffet med gt'en da? Jo det kan tenke seg, trodde du siktet til hvike treff 750'n var tenkt å ha med på. Men det forutsetter at jeg har fått skilt på GT'n innen den tid. Noe jeg håper jeg da har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå