Gå til innhold

Kjempetilbud på utstilte felgpakker hos GS Bildeler Oslo

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor kunne dere ikke gi et slikt kjempetilbud da jeg var i butikken deres på mandag og spurte selgeren om dere ikke skulle selge unna sommerpakkene litt rimeligere?

Fikk da beskjed om at prisen på pakken er prisen i katalogen og sånn var det. og bare 3 dager etter kommer det "kjempetilbud"...

Hadde blitt mer enn småsur om jeg hadde kjøpt hjul hos dere på mandag iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne dere ikke gi et slikt kjempetilbud da jeg var i butikken deres på mandag og spurte selgeren om dere ikke skulle selge unna sommerpakkene litt rimeligere?

Fikk da beskjed om at prisen på pakken er prisen i katalogen og sånn var det. og bare 3 dager etter kommer det "kjempetilbud"...

Hadde blitt mer enn småsur om jeg hadde kjøpt hjul hos dere på mandag iallefall...

Det er rett og slett så enkelt som at dette ble bestemt etterpå,så du kan jo turen på nytt så skal vi se hva vi får til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett så enkelt som at dette ble bestemt etterpå,så du kan jo turen på nytt så skal vi se hva vi får til :wink:

Takk for tilbudet om å ta turen på nytt, men det viser seg ganske bortkastet.

Jeg ringte Oslo-butikken deres idag og fikk samme svaret som forrige gang jeg ringte og da jeg var i butikken på Ensjø forrige mandag, - at prisen er som i katalogen, i tillegg til at fyren idag sa at det er katalogpris som er kampanjepris.

Jeg kommenterte at GS har denne posten på bimmers og vedkommede sa da at det var ikke noe han hadde noe med.

Så nå sitter jeg igjen med følgende slutninger om GS;

* Den ene vet ikke hva den andre gjør hos dere

* Såkalt Kjempetilbud er det samme som vanlig året-rundt pris

* Dere holder folk for narr ved å lage en post kalt "Kjempetilbud på utstilte felgpakker hos GS Bildeler Oslo" og prøver på den måten å skape blest rundt GS og pushe hjul før sesongen er slutt.

Akkurat nå virker dere (siden du i denne saken representerer GS) like seriøse på kundeservice som Sharif, og det er ikke noe videre kompliment... Jeg har nå vært i kontakt med dere i lokalet og pr telefon tilsammen 3(!!!) ganger vedr hjul, og har fortsatt ikke sett noe til noen kjempetilbud, - kun katalogpriser.

Du må så gjerne bekrefte eller dementere dette, og jeg håper på et svar, for så elendig service som dere har utvist nå har jeg sjelden vært borti.

Kan ikke du/dere like gjerne legge en ferdig nettopris på pakkene istedet for å regne på hver enkelt forespørsel hvis dere først skal annonsere med kjempetilbud her?

Dere vet jo hva dere skal for pakkene og hvilke pakker dere har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...