C.Ellingsen Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Hei jeg vurderer datasprut på min m20b25 turbo. Jeg har ikke noe som helst erfaring med det. Kunne noen gitt meg noen tips til hva jeg trenger for å komme igang me dette? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Pris område er det du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Vet igrunn ikke. Billigst mulig men ikke sånn at det blir dårlig, hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hva med Megasquirt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Får man kjøpt det som komplett sett noen vei? Er det mye lodding osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Får det komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... ts_id=1089 Bolt on datasprut til m20b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Er det noen som har noe erfaring med denne? http://www.diyautotune.com/catalog/diyp ... e84969c2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 ikke diy sin versjon av ms, men jeg kjører med ms selv. har du facelift motor eller facelift ledningsnett, det må du ha for å få den til å fungere slik den er ment. har du kompetansen til å lodde det sammen selv? hvis ikke må du få dem til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 bilen er 86 mod 320. men motoren er fra 91 mod 525i så vet ikke egentlig hva jeg har. Har lodda endel sånne kretskort. så det skal nok gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 hvilken motor har du tatt ledningsnettet fra. det fra 5'ern går vel ikke med tanke på lengden osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 et tips fra meg er og ha datasprut som noen nær deg har peiling på, sånn at du kan få all hjelpen som trengs til alt mulig samt mapping og deler på lager, her i valdres har vi protrim som har alt av electromotive inne til enhver tid og de monterer på noen timer (de har montert utrolig mange sånne sett) sånn at de gjør jobben bra og fort og da blir det ikke så dyrt. husk at selv om du kjøper et billig sprut kan det ofte bli veldig dyrt i lengden hvis du må farte land og strand rundt for mapping og kjøpe ukurante deler med flere ukers ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Kan anbefale deg vems sprut.. Jeg driver og skal ha det på min s50 nå.. Kom på ca 8000 for min del.. Det er da sprut.. Ledningsnett.. 2stk trippel coiler.. Tang til å klipe på stikkere pluss pluss pluss.. Uansett meget billig.. Vemsen er et videreutviklet megasquirt.. Det har å full logging.. Egen bredbands lambda.. 8000kr og man har full kontroll på absolutt alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå