M3 Yngve Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Tror det var en 85 mod dette, er 316 2 dørs, og seff har den ikke takluke Litt rust på dørene, men ellers meget bra. Bulk bak ved hjulet, men ikke mye å rette. Helt u-rørt og alt er på sin plass og orginalt. Står litt vanselig til for å få tatt noen andre bilder. Har ikke vært i gang på lenge. Et kjempe bra utgangspunkt på et gromt prosjekt. Tlf: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Kan byttes i noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Hvordan er det med rust på de andre utsatte områdene? Fremst på kanal, under pedaler og i den jævla idiotiske skjøten på kanalen? Lykke til med salg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Er lite vad jekk fester, kanaler ol, er jo en gammel bil, så litt små brun er den jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cashville Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 noe nummer det går ann å nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 noe nummer det går ann å nå deg på? Ja da, bare å ringe på tlf: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 solgt denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 solgt denna? Står her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Kan byttes i gromme 17og 18 felger med 5-120 min 8.5-11" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Det har jo jeg da ti eika ganske lette felger som er strøkne, bare et hakk i den ene... 8,5" hele veien, husker ikke innpress men passer perfekt til e30... skal finne bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Finn bilde du. Men skal helst ha noen med grom kant til M3en. Lurer også om jeg skal gå for 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Her På 3 av hjula måtte jeg ha på 10-15 gram når jeg avbalanserte, på det enn måtte jeg opp i 35g på ene sida, så de er veldig rette å fine å de veier lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 er eu godkjenning i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 er eu godkjenning i orden? Les det jeg skriver da. "ikke vært i gang på lenge" Her er det seff mye å gjøre, men et meget bra utgangspungt på en grei E30 uten luke. Står ikke mange E30 tilsalgs, som har 2 dører ( 4 dørs biler er hogge biler, til nød vinter blier) og det beste av alt IKKE TAK LUKE Burde vel snart lage tråd på facebook snart, "de som hater takluke og 4 dørs E30er" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 hva er problemet med takluke? elsker det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå