Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er forsatt ganske ny rundt i Rogaland etter jeg flyttet hit. Driver og skrur på bilen og har funnet noe rust hull på kanalen og skal ha det sveiset, er det noen som veit hvor jeg kan få tak i tynnplate i nærheten her?

Skrevet

aker solutions i Industriveien på forus fixer sikkert dette, rett rundt der me XXL i dette her område her... Lurer på om ikke denne veien er et av Norges største industripark område, så du finner nok noe...

Skrevet
  CIS skrev:
ja, tema ligge jo rett der me kvadrat, men du har sikkertr våre der... Vil sei de pladene va litt tynne, 1,25 mm, trodde 3 mm va bra, + 1,25 e jo vanskelikt å sveisa i... vill vel gå fort gjennom

Hehe, slo meg akuratt ;-) Ja, med 1,25mm brenner du GANSKE lett hull i når dette skal sveises..

Skrevet

må nok ha 3 mm plater så etter dem på biltema men ble litt for tynt egentlig. Er vel ikke så veldig stort sånn ca 30 lengde og 20 bredde.

Skrevet
  CIS skrev:
ja, tema ligge jo rett der me kvadrat, men du har sikkertr våre der... Vil sei de pladene va litt tynne, 1,25 mm, trodde 3 mm va bra, + 1,25 e jo vanskelikt å sveisa i... vill vel gå fort gjennom

Nå er jo vanlig tykkelse på karosseriplater ca 0.8-0.9mm, så 1.25mm går helt fint.

Det er jo bare å stille strømmen på sveiseapparatet orntlig, så slipper du problemet med at du går igjennom

Skrevet

Nei nå må dere gi dere da... 3 mm plate til kanalen? Det er ikke noen tanks det er snakk om..

Kjøper man løse karosserideler så er det som Marius_e30 sier 0.8-0,9 mm.. Så de tynnplatene man har på biltema holder mer enn nok :)

Skrevet

3 mm var litt og overdrive :P regna litt feil blir nok en tur på Biltema og handle det inn imorgen hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...