hauken Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Har vurdert å kjøpe en 07 mod cab,hva er de å passe på her, og hva utstyr må være med?tenker på en 320 manuell,eller 325d hvis ikke prisdifferansen blir for stor,hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Håper du mener 320 og 325d... Hvis ikke, hold deg til den bilen du har du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Iogmed at det er 07-modeller det er snakk om, så er de såpass nye at jeg ikke har rukket og få med meg noe vanlige "faresignaler" som man bør være OBS på! Når det kommer til utstyr så er det smak og behag, som med alt annet. Jeg personlig vil ha M-pakke, Navi-Pro, Sportsinteriør, Hifi Pro Logic7 og park-sensorer som minimum! Masse annet snacks som finnes, men dette kommer i første rekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Håper du mener 320 og 325d... Hvis ikke, hold deg til den bilen du har du.. jaja,du forsto sikkert hva eg mente.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Håper du mener 320 og 325d... Hvis ikke, hold deg til den bilen du har du.. jaja,du forsto sikkert hva eg mente.... Skjønte jo det da.. Men nok OT, E93 er jo en fantastisk fin bil, så uansett hvilken motor du går for, så tror jeg du vil bli strålende fornøyd. Men hadde jeg hatt valget, ville jeg gått for bensin. Er noe med å cruise med taket nede og høre traktorlyd som ikke helt stemmer..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Jeg må si meg enig med det ærede medlem Deep dish, diesel i cab blir helt feil. Gå for 320 og få med nok utstyr, så blir nok neste sommer en fornøyelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 noen som vet hvor mye de koster i engangsavgift for en 07 mod 320 ved import ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 noen som vet hvor mye de koster i engangsavgift for en 07 mod 320 ved import ? www.toll.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå