urgem3 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 bytta fra m43 motor til m50, så skulle jeg bytte tilbake til m43 motor igjen, og nå starter ikke bilen, var foresten flatt batteri så kjøpte et nytt, har stådd uten batteri en stund. men lurer på om det er startsperre. for den kinner men har ikke gnist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 M43 har vel ofte startsperre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Startsperre i alt av E46 å du må koble det opp sånn som det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 har koblet opp alt slik det var, mener jeg. på de 2 kontaktene som står i hjerne har jeg brukt kabelsko i stedet, pga de originale kontak klippet jeg bort da jeg brukte m50 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå