Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ett sett oz ceres felger som jeg vurderer å kanskje kvitte meg med, men lurer litt på hva man kan kreve for ett sånt sett? skal få tatt de av å "shina" de opp litt da det er flasset av klarlakk osv.

Har sett litt fra gamle inlegg i forumet å sett de er litt sjeldene siden de er gått ut av produksjon, men hva kan man kreve for ett sett som er helt greie i stand og kasnkje har gått over med duxola og autosol trur dere?

Har noen sånne flekker som er på det nederste bilde her, er ikke mine men er helt like felger bare med mindre sånne flekker.

Takker for alle svar

Mvh Alex :)

Skrevet

de 2 foran er lite slitt og de bak burde byttes, men skal kjøpe nye. Så skal jeg jo fikse de da, så de blir fine, er finere enn de på det bilde som jeg viser nederst.

Skrevet

Oki, var jo ikke værst det da, hehe. skal fikse på mine så de blir fine jeg så skal jeg se om jeg skal selge eller ikke:P

Skrevet

nå er det jo ikke bilde av mine de som er der da, er ikke fult så stygge de jeg har, den ene er nesten helt fin, de 3 andre er litt flassing og den ene er litt kant kjørt, men skal jo fikse de da så alle blir fine.

Skrevet

ja er det stor jobb det eller? veit det med fjerning av klar lakk og polering tar sin tid så må jo være tålmodig, men slipe ned kantkjøring, hva må jeg bruke da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...