Gå til innhold

klart for avreise våler

helgeb
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du oppover Arnesen ?`evt når ? jeg har lyst til å slenge meg med gutta fra vestfold som kjører fra skedsmokorset 07 tiden..

Tror ikke det, men om jeg drar så drar jeg ikke før 11-12 tiden :)

Okey, tror jeg dropper å dra så tidlig selv. Men er litt keen på banekjøring, men vet ikke om man MÅ være på førermøtet klokka 0930 da...

hvis ikke så er det jo muligheter for meg å dra litt senere. men tviler på at jeg gidder å dra så langt uten følge eller passasjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, tror jeg dropper å dra så tidlig selv. Men er litt keen på banekjøring, men vet ikke om man MÅ være på førermøtet klokka 0930 da...

hvis ikke så er det jo muligheter for meg å dra litt senere. men tviler på at jeg gidder å dra så langt uten følge eller passasjer..

Tror det er ett førermøte senere på dagen også, Pleier som regel å være det ihvertfall.

Sant det, kjipern å kjøre oppover uten følge :? Selv så tror jeg at jeg skal droppe det, er ikke så moro når man ikke skal kjøre eller noe slikt. Er både gatebil og powerdrift på skogen i helgen, så ender vel opp der istede tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ett førermøte senere på dagen også, Pleier som regel å være det ihvertfall.

Sant det, kjipern å kjøre oppover uten følge :? Selv så tror jeg at jeg skal droppe det, er ikke så moro når man ikke skal kjøre eller noe slikt. Er både gatebil og powerdrift på skogen i helgen, så ender vel opp der istede tenker jeg :)

Når er det gatebil der ?

Kanskje jeg drar dit istedenfor imorgen også drar jeg på vålerbanen på søndag! :D

Men koster det mye å komme inn på Gatebil ? og evt. Vålerbanen ?

Drifte med min SMG blir vel lite sannsynlig, og 210 hk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det gatebil der ?

Kanskje jeg drar dit istedenfor imorgen også drar jeg på vålerbanen på søndag! :D

Men koster det mye å komme inn på Gatebil ? og evt. Vålerbanen ?

Drifte med min SMG blir vel lite sannsynlig, og 210 hk :P

Gatebil i dag og i morgen. Er vel 200kr for å komme inn på gatebil, også 50kr for å parkere eller noe. Bmwccn koster ingenting så sant du ikke skal parkere inne på utstillingen da.

hehe, nei det blir vel litt vanskelig kanskje. Er uansett bare der for å se jeg da, så klarer meg ;) hehe Syns det er best med slike rene drifting treff, istede for å blande det inn i ordentlig kjøring... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...