helgeb Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Pene biler Bruke de på bane eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Snyggt! Dere får ha god tur oppover, vi kommer etter i morra. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Helt perfekt! Likte alt på bildet, spesielt bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 er det treff på våler i mårrå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 er det treff på våler i mårrå?? Bmwcc helg på våler ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Det stemmer! BMWCCN i morgen og søndag... Bilen min er også "klargjort"... Senka litt mer, og må vel få vaske litt også etterhvert. Men regner med 500km gjør sitt til at bilen kommer til å trenge en ny vask når jeg kommer frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Og jeg har kjøpt meg Blitz Så jeg skal ta bilder i morgen Både sent og tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 er det treff på våler i mårrå?? Bmwcc helg på våler ja... Skal du oppover Arnesen ?`evt når ? jeg har lyst til å slenge meg med gutta fra vestfold som kjører fra skedsmokorset 07 tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Er det noen av dere som kjører nedover riksvei 3 eller igjennom elverum ? Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Skal du oppover Arnesen ?`evt når ? jeg har lyst til å slenge meg med gutta fra vestfold som kjører fra skedsmokorset 07 tiden.. Tror ikke det, men om jeg drar så drar jeg ikke før 11-12 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Skal du oppover Arnesen ?`evt når ? jeg har lyst til å slenge meg med gutta fra vestfold som kjører fra skedsmokorset 07 tiden.. Tror ikke det, men om jeg drar så drar jeg ikke før 11-12 tiden Okey, tror jeg dropper å dra så tidlig selv. Men er litt keen på banekjøring, men vet ikke om man MÅ være på førermøtet klokka 0930 da... hvis ikke så er det jo muligheter for meg å dra litt senere. men tviler på at jeg gidder å dra så langt uten følge eller passasjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Okey, tror jeg dropper å dra så tidlig selv. Men er litt keen på banekjøring, men vet ikke om man MÅ være på førermøtet klokka 0930 da... hvis ikke så er det jo muligheter for meg å dra litt senere. men tviler på at jeg gidder å dra så langt uten følge eller passasjer.. Tror det er ett førermøte senere på dagen også, Pleier som regel å være det ihvertfall. Sant det, kjipern å kjøre oppover uten følge Selv så tror jeg at jeg skal droppe det, er ikke så moro når man ikke skal kjøre eller noe slikt. Er både gatebil og powerdrift på skogen i helgen, så ender vel opp der istede tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Okey, tror jeg dropper å dra så tidlig selv. Men er litt keen på banekjøring, men vet ikke om man MÅ være på førermøtet klokka 0930 da... hvis ikke så er det jo muligheter for meg å dra litt senere. men tviler på at jeg gidder å dra så langt uten følge eller passasjer.. Tror det er ett førermøte senere på dagen også, Pleier som regel å være det ihvertfall. Sant det, kjipern å kjøre oppover uten følge Selv så tror jeg at jeg skal droppe det, er ikke så moro når man ikke skal kjøre eller noe slikt. Er både gatebil og powerdrift på skogen i helgen, så ender vel opp der istede tenker jeg Når er det gatebil der ? Kanskje jeg drar dit istedenfor imorgen også drar jeg på vålerbanen på søndag! Men koster det mye å komme inn på Gatebil ? og evt. Vålerbanen ? Drifte med min SMG blir vel lite sannsynlig, og 210 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Når er det gatebil der ? Kanskje jeg drar dit istedenfor imorgen også drar jeg på vålerbanen på søndag! Men koster det mye å komme inn på Gatebil ? og evt. Vålerbanen ? Drifte med min SMG blir vel lite sannsynlig, og 210 hk Gatebil i dag og i morgen. Er vel 200kr for å komme inn på gatebil, også 50kr for å parkere eller noe. Bmwccn koster ingenting så sant du ikke skal parkere inne på utstillingen da. hehe, nei det blir vel litt vanskelig kanskje. Er uansett bare der for å se jeg da, så klarer meg hehe Syns det er best med slike rene drifting treff, istede for å blande det inn i ordentlig kjøring... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå