bbmw Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 det renner nok bare ned il bærearmen sjekk rørene inn på torpedo. er det vann på gulvet inne`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 stemmer det renner ned til bærearmsfeste, gjennom den "bjelken/kanalen" der. Men hvor kommer den "kanalen" fra? Eg har ikke funnet noen lekkasjer rundt slanger i torpedoveggen i motorromssiden, har ikke demontert så mye inne i bilen. Men eg har hatt ute setene, deksler og teppet. Det er litt vått på begge sider, ikke mye. Men eg bet meg merke i at vannet som kom fra under bilen var ganske kjøling, mens kjørevannet til bilen var varmt og godt. Men det er kjølevann uten tvil, kjennes på lukt og sees på farge. Det er veldig vanskelig å måle noen som helst form for væsketap i ekspansjonstanken, men lekkasjen er heller ei stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 jeg tenker at varmeregisteret kan være greit å se litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Med det mener du den svarte boksen rett fremfor girstanga, under dashbordet? Må vell tømme motor/radiator for vann da, så eg ikke får alt inn i bilen osv.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Når du tar ut dashbordet kommer du til varmeapparatregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 må eg ta ut hele dashbordet? Det er vell ikke bare bare Men du snakker om viften som ligger ved siden av vindusviskeren i torpedoveggen, og innover dashbordet. Dersom eg begynner å ta ut dashbordet, noen forhåndsregler, ting som er lurt å huske på? Har aldri hat ute et dashbord før, er vell mye styr og ting som henger fast osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 lekkasje funnet og nye deler bestillt Her har vi synderene. Tynne stålrør som var rustet hull i flere plasser, kombinert med gamle morkne/stive tettningsringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå