Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått montert en god del nå, men gjenstår å få montert ix breddrene og et par andre ting, men må vente på deler osv. før jeg får gjort så veldig mye mer, så håper at frontruta mi kommer imorgen så jeg får kjørt bilen hjem.

For må bli ferdig om 2.5 uke og regner med at det tar litt tid å montere opp alt sammen + å bytte hele intriøret til m-tech stoler + dørtrekk i grått skinn som er ganske strøkne, og når jeg først har intriøret ute skal jeg strekke kabler til stereon.

har også en del andre små ting som må fikses.

må fikse opp litt i ledningsnettet der var det mye jallamekk for å si det sånn.

Skal bytte bremsklosserbak og kanskje skivene må se hvor dårlige de er først.

Lime festet til tåkelyset siden det var knekt etter krasjen

Så nå venter jeg egentlig bare på at alle pakke jeg har bestilt skal komme.

Skal ta noen bilder imorgen

Skrevet
hvor har du kjøpt frontrute? Mye kom den på ?`

Kjøpte hos ruterknekt koster 1790kr, men jobben har en del prosenter der så fikk den for 800-850kr

Skrevet

Har ikke skjedd så mye i det siste har måtte jobbe en del overtid pga lakkerern har hatt ferie denne uka, men har fått gjort litt har nå klart å få i front ruta + noen andre små ting, og får 3 pakker med deler å diverse imorgen, så da får jeg skrudd sammen en del mer, men idag blir det ikke gjort noen ting siden idag fyller jeg 18 så blir vel mest sannsynligvis en tur på byen.

Kommer noen bilder imorgen.

Skrevet

Nå har jeg fått gjort en del.

har montert det meste helt ferdig bak, og mangler bare noen små ting foran.

gamle intriøret er tatt ut(hvis noen vil ha det er bare å si ifra. er ikke spesilt pent)

har begynt å montere det nye intriøret, men skal legge opp noen kabler til stereoen som jeg skal bygge baki slik at ingen kabler og sånn blir synlig.

skal begyne å montere ix breddrene i morgen og kjøpe kabler til stereoen.

noen bilder

79ajlfyqn2nwluty19uq.jpg

lxywiq5npoh5n63dyspd.jpg

l18ji24od9fnks5d08uw.jpg

16dio9f6cz5mvekl3cks.jpg

qn58o80caa0uu8zsy40i.jpg

wv6m21a7grkm72fp08a8.jpg

l0dn78ui7lyzvs381atw.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke hatt så veldig mye tid til å sitte på pcen i det siste så har ikke fått oppdatert så veldig mye her.

Har nå fått lappen :D :D

Men nå er bilen så og si ferdig hadde den på eu idag enste jeg fikk feil på var at beltestrammeren på passasjersiden ikke virker, men den har bare trolig hengt seg opp, så skal ut å se på det nå.

Skal også ta noen bilder, legger de ut etterpå eller imorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...