EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Da er det nesten bare kosejobben med å montere alt sammen som gjenstår Dette blir meget bra.
Tommy91 Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Har fått montert en god del nå, men gjenstår å få montert ix breddrene og et par andre ting, men må vente på deler osv. før jeg får gjort så veldig mye mer, så håper at frontruta mi kommer imorgen så jeg får kjørt bilen hjem. For må bli ferdig om 2.5 uke og regner med at det tar litt tid å montere opp alt sammen + å bytte hele intriøret til m-tech stoler + dørtrekk i grått skinn som er ganske strøkne, og når jeg først har intriøret ute skal jeg strekke kabler til stereon. har også en del andre små ting som må fikses. må fikse opp litt i ledningsnettet der var det mye jallamekk for å si det sånn. Skal bytte bremsklosserbak og kanskje skivene må se hvor dårlige de er først. Lime festet til tåkelyset siden det var knekt etter krasjen Så nå venter jeg egentlig bare på at alle pakke jeg har bestilt skal komme. Skal ta noen bilder imorgen
Tommy91 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 hvor har du kjøpt frontrute? Mye kom den på ?` Kjøpte hos ruterknekt koster 1790kr, men jobben har en del prosenter der så fikk den for 800-850kr
Johnsen Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Utrolig fint! E30 touring er den peneste touringen BMW har laget! Stå på!
Tommy91 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Har ikke skjedd så mye i det siste har måtte jobbe en del overtid pga lakkerern har hatt ferie denne uka, men har fått gjort litt har nå klart å få i front ruta + noen andre små ting, og får 3 pakker med deler å diverse imorgen, så da får jeg skrudd sammen en del mer, men idag blir det ikke gjort noen ting siden idag fyller jeg 18 så blir vel mest sannsynligvis en tur på byen. Kommer noen bilder imorgen.
Tommy91 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Nå har jeg fått gjort en del. har montert det meste helt ferdig bak, og mangler bare noen små ting foran. gamle intriøret er tatt ut(hvis noen vil ha det er bare å si ifra. er ikke spesilt pent) har begynt å montere det nye intriøret, men skal legge opp noen kabler til stereoen som jeg skal bygge baki slik at ingen kabler og sånn blir synlig. skal begyne å montere ix breddrene i morgen og kjøpe kabler til stereoen. noen bilder
Tommy91 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Har ikke hatt så veldig mye tid til å sitte på pcen i det siste så har ikke fått oppdatert så veldig mye her. Har nå fått lappen :D Men nå er bilen så og si ferdig hadde den på eu idag enste jeg fikk feil på var at beltestrammeren på passasjersiden ikke virker, men den har bare trolig hengt seg opp, så skal ut å se på det nå. Skal også ta noen bilder, legger de ut etterpå eller imorgen
SteffenM2 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Gratulerer med lapp og pen bil! Få ut noen bilder av det ferdige resultatet!
Lapin Kulta Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Nydelig!!!! ! Må si det igjen, NYDELIG!!
Leadfoot Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Pen bil, og gratulerer med lappen! Men VÆR SÅ SNILL, plukk av de baklyktene og sett på de originale. Har så lite til overs for de sota lyktene du har på nå
Lapin Kulta Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Sorte DE-lykter foran? Har du andre felger til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå