Tommy91 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 er stund siden det har skjedd noe her, så på tide med en liten update. Har fått montert trimkammen og grenrøret, og bilen går mye bedre nå, kjører fra m-tech 1 bilen min fra 80 og oppover selv om ixen veier betydlig mer. har også lakkert innsuget, så ser ganske strøkent ut under panseret nå.
Gjest Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Fin ix du har, er ikke mange igjen som er i såpass bra stand. Skal følge med her.
Tommy91 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Blir nå en del nye deler i bakstilling og forstilling på bilen, siden jeg nå har klart å miste lappen. blir sandblåsing av bakstillig og div. mest sannsynlig blir det bilstein b8 rund baut, må først se hva lommeboka klarer etter jeg har betalt bota + advokaten. Var og titt litt på google maps og fant bilde av bilen min, nyvaska
Haakjin Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ser bra ut dette da ! Fin touring , men hvordan klarte du å miste lappen?
Tommy91 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Ser bra ut dette da ! Fin touring , men hvordan klarte du å miste lappen? Ble tatt av en sivil UP bil, for brudd på §3 altså sladding, men får den kanskje tilbake igjen.
Haakjin Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ser bra ut dette da ! Fin touring , men hvordan klarte du å miste lappen? Ble tatt av en sivil UP bil, for brudd på §3 altså sladding, men får den kanskje tilbake igjen. Okei, litt surt da , får håpe du får den igjen da Lykke til videre!
Tommy91 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Har ikke skjedd så mye her i det siste, fikk igjen lappen for ca 3 uker siden Men kjøpte meg en svensk M-tech2 med påbynt turbo motor, så fikk med en del grom deler der som skal på bilen min ettervært, motoren skal i m-tech 1 bilen min. Han svensken hadde jo nesten ødelagt frontspoileren, drivi og kappa i den og div, og prøvd og lime med sparkel. noe som funker dårlig. så brukte noe timer for og få den bra igjen, men er ganske fornøyd med resultatet. Har også fått montert ny oljekjøler da festen på den gamle var knekt og den lakk litt i koblingene. Har også flytta oljefilteret, så det står nå bak lykta og ikke bak grenrøret. Bilen skal også på eu imorgen, så blir spennede åssen det går
Tommy91 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Da har bilen vært på eu, men ble ikke godkjent pga 2 2er feil var litt rust på det ene bremserøret i midten bak og jeg hadde feil farge i blinklysene på skjermene. Han som så på bilen sa bare at det var pusse litt på bremserøret, så slipper heldigvis og bytte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå