///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 jepp... får ta meg en tur henn om noen uker kanskje hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 mulig jeg også stiller med e36 da så blir det litt fargevariasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 hehe... biler som har mer en 10 cm klaring fra fanger og ned er ikke velkomne nei da ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 får håpe den e36en er lav tommy.. er høydekrav her.. skal stille min i bunn skal det taes noen nye bilder hvertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 skal love deg den er lavere enn deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 hvor lav er din nå christer? min er 8 nå, og vurderer å ned litt til... og det er orginal m3 front jeg har hehe... men x-braceen under begynner å slite litt snart tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 du vet at jeg har kjørt med min slik den er nå.. og på flatmark er den extremt lav.. snakker 3-4 cm til marka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 hvor lav er din nå christer? min er 8 nå, og vurderer å ned litt til... og det er orginal m3 front jeg har hehe... men x-braceen under begynner å slite litt snart tror jeg hehe den stanga som står på tvers under der du har x brace den er nesten slitt flat er bare slenge i bakken.. merker når det subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 haha... åssen har bunnapanna det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 noen fine riper.. men det går seg til skal lage skliplate i alu under der i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 oki... hehe... men hvorfor bare ikke en x-brace? kommer på rundt 1000 på ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 tanken har vært der... men gidden har ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå