HMW Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Har nå lett på forum i flere timer... må nesten poste Mener at jeg har sett flere X5 med forskjellig bredde på dekk foran og bak. Stemmer dette? Har nå en 5 serie med firehjulstrekk og fra tidligere har jeg Breyton 9,5 og 10,5 i 18". Vil gjerne bruke disse felgene, men vil også være forsikret om at det ikke vil ødelegge noe i X drive systemet. Flere som mener at dette skal gå greit med å bruke 2 cm bredere og 5 mindre i profil. Noen erfaringer? "Tror" eller "har hørt" er egentlig ikke interessant... dette skal vites sikkert. Regner med det er forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Det kan kjøres med ulike dimensjon foran og bak på x5 ,men felger fra 5 serie kan ikke brukes på x5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 hehe.. felgene jeg har er ikke fra X5 nei Har akkurat fått bilen og så langt fått med meg at 5 serie med X skal ha sære spørsmål. Så det du altså sier er at det går fint med forskjellig dimensjon så lenge rulleomkrets er ca lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 så langt jeg vet så må du kjøre likt dimensjon på x... men hør med bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 har du 4x4 så MÅ rulleomkretsen være lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 noe snodig hvis det skal gå på X5 / X3 og ikke på 5 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 x5 har forskjellig dekkdim ja, men fortsatt lik rulleomkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 x5 har forskjellig dekkdim ja, men fortsatt lik rulleomkrets. hvis du regner litt på det der skal du jobbe hardt for å få nøyaktig lik rulleomkrets. Hva er toleransen i differanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Ser ut til at det går meget bra. Fikk ordnet dekk med tilnærmet lik rulleomkrets. Kun noen millimeter fra.., 275/30-19 og 245/30-19 Dårlig kvalitet på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Det skal gå helt fint. Jeg kjører på 225-45/17 foran og 245-40/17 bak. Dette står oppført i døra.. Var selv skeptisk til dette med ulik dim foran og bak, men viser seg at det ikke er noe problem. Nydelige felger på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Takk for det, ble veldig fornøyd. Var litt skeptisk når jeg monterte dekkene på felg for det så litt drøyt ut.. Skal kikke i døra mi og, men ringte BMW og de sa max 18" hvis ikke ble det ikke godkjent. Var vel egentlig ikke det jeg spurte etter men men.. Få på M fronten nå så blir det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 sleng opp litt bilder med m-front når du får på det.. tenker du gleder deg til vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå