Gå til innhold

5 e60 serie X drive - hjul

HMW
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå lett på forum i flere timer... må nesten poste

Mener at jeg har sett flere X5 med forskjellig bredde på dekk foran og bak. Stemmer dette?

Har nå en 5 serie med firehjulstrekk og fra tidligere har jeg Breyton 9,5 og 10,5 i 18". Vil gjerne bruke disse felgene, men vil også være forsikret om at det ikke vil ødelegge noe i X drive systemet. Flere som mener at dette skal gå greit med å bruke 2 cm bredere og 5 mindre i profil.

Noen erfaringer? "Tror" eller "har hørt" er egentlig ikke interessant... dette skal vites sikkert. Regner med det er forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. felgene jeg har er ikke fra X5 nei ;)

Har akkurat fått bilen og så langt fått med meg at 5 serie med X skal ha sære spørsmål.

Så det du altså sier er at det går fint med forskjellig dimensjon så lenge rulleomkrets er ca lik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå helt fint. Jeg kjører på 225-45/17 foran og 245-40/17 bak.

Dette står oppført i døra.. :)

Var selv skeptisk til dette med ulik dim foran og bak, men viser seg at det ikke er noe problem. Nydelige felger på bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, ble veldig fornøyd. Var litt skeptisk når jeg monterte dekkene på felg for det så litt drøyt ut.. 8)

Skal kikke i døra mi og, men ringte BMW og de sa max 18" hvis ikke ble det ikke godkjent. Var vel egentlig ikke det jeg spurte etter men men..

Få på M fronten nå så blir det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...