matsn Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 om noen får tilbud om å kjøpe en forsterker i bergen Wampire audio forsterker (10 000) w .jeg har lakkert den med klar lakk for å få glansen frem igjen i den. Så gi en lyd. Var nettop i garasjen å skulle ta bilde av den og den var vekk :S satans idioter. beklager språket men det får gå grenser. skal nok finne den som har tatt den. takk for henvendelser om noen hører noe.
Hanzo/// Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Noen som har brutt seg inn ? Eller var garasjen åpen ? Hvor var dette ?
matsn Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 nei døren var ikke låst der problemet ligger. men merkelig for er kun den som var vekke som jeg kunne se. er på sandsli.
matsn Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 var nettop å så igjen. 2 rc bensin biler var vekk også. jajja da blir det politiet i morgen. holder ikke det der. sikkert noen polakker. de hadde visst vært i fler garasjer her så. men om noen hører om forsterkeren eller 2 rc biler fra biltema så si ifra. bilene har ikke fjern kontroller eller noe for de har jeg i boden. så er det litt info ivertfall. takker for alle svar.
kvammis Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Gir deg en liten bump.. Ble selv frastjålet en Hifonics BXi 2006D monoblokk for en stund siden ! Så hvis noen kommer over en sånn er det bare å gi en lyd..
matsn Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 takk for det. Selvfølgelig holder øyne åpen. Noe forbanna dritt det der at folk ikke klarer å holde fingrene vekke. Skulle funnet de som driver på sånn som det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå