m-alpin Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 hvis du stramme bærearmforingen mens bilen er jekket opp kan det vel bli feil!! dette skjedde hvertfall meg på en annen bil,foringene ble vridd når jeg slapp bilen ned å sto skjevt. bare en gjetting
fast Dog Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Begynner å bli skikkelig drittlei av dette så noe tips hadde vært fint.. =) Bakdemperene er ny. Bilstein.
fast Dog Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 hvis du stramme bærearmforingen mens bilen er jekket opp kan det vel bli feil!!dette skjedde hvertfall meg på en annen bil,foringene ble vridd når jeg slapp bilen ned å sto skjevt. bare en gjetting Høres ikke dumt ut! strammet nemlig til til bærarmen mens den sto på bukken.
FredrikE24 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Når jeg overtok min E24 ifjor høst var den skeiv Var betydelig lavere på venstre enn på høyre side. Man så det med en gang man så på bilen. Tenkte ikke mer over dette, etter en del kjøring i sommer har den på merkelig vis retta seg opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå