Gå til innhold

Bedre ytelse? 325

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste og første jeg bør gjøre for å bedre ytelsen på min E36 325? Har effektanlegg, og tenker ikke på turbo...

Går greit etter 3500 omdreininger, men før det er den litt dau...

Tips?

Skrevet
Hva er det beste og første jeg bør gjøre for å bedre ytelsen på min E36 325? Har effektanlegg, og tenker ikke på turbo...

Går greit etter 3500 omdreininger, men før det er den litt dau...

Tips?

Kun effektanlegg hjelper lite på effekten, men hvis du kombinerer dette med grenrør og K&N-filter kan du muligens merke en svak effektøkning. Evt fjerne kat, men fraråder dette pga avgasser og EU kontroll.

En kvalitetschip vil også hjelpe.

Kommer litt an på hvor mye penger du vil legge i dette, men hvis dette ikke er noe problem, så følg rådet til Azeton :)

Skrevet

Å øke effekten på det opgitte turtallet der er også ganske vanskelig å få til med nevneverdig effekt.

Øke motorvolum blir nesten eneste mulighet.

Selg og kjøp 328i i steden, masse futt på laver turtall der.

Skrevet

Penger vokser ikke på trær her, så kanskje en kvalitetschip kunne vært tingen, og grenør og K&N filter... Hva tror dere det vil komme på? vil jeg merke noen forskjell overhodet?

Skrevet

Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... også kjører jeg under 3500 før motoren er varm, og da også på korte turer... Du kjører alltid over 3500 eller?

Skrevet
Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... også kjører jeg under 3500 før motoren er varm, og da også på korte turer... Du kjører alltid over 3500 eller?

Syns jeg hadde mer enn nok krefter under 3500rpm med 325n min.. Er ikke noe diesel liksom, men helt greit nok

Skrevet

ja vil nå tro den går ganske bra over det :) kan nok hjelpe med grenrør også, vet ikke hvor mye effekt dette vil gi... men tror ikke det skulle være så dyrt på koed eller gs ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...