håk Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hva er det beste og første jeg bør gjøre for å bedre ytelsen på min E36 325? Har effektanlegg, og tenker ikke på turbo... Går greit etter 3500 omdreininger, men før det er den litt dau... Tips?
Azeton Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Stroke den til 2.8l da.. er det uten vanos du har? De er litt dau under 3-4k
Breitling Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hva er det beste og første jeg bør gjøre for å bedre ytelsen på min E36 325? Har effektanlegg, og tenker ikke på turbo... Går greit etter 3500 omdreininger, men før det er den litt dau... Tips? Kun effektanlegg hjelper lite på effekten, men hvis du kombinerer dette med grenrør og K&N-filter kan du muligens merke en svak effektøkning. Evt fjerne kat, men fraråder dette pga avgasser og EU kontroll. En kvalitetschip vil også hjelpe. Kommer litt an på hvor mye penger du vil legge i dette, men hvis dette ikke er noe problem, så følg rådet til Azeton
LianLi Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Å øke effekten på det opgitte turtallet der er også ganske vanskelig å få til med nevneverdig effekt. Øke motorvolum blir nesten eneste mulighet. Selg og kjøp 328i i steden, masse futt på laver turtall der.
BMW ///BJ Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 kan vel hjelpe med letta svinghjul eller noen andre reimhjul ? vil tro den kvikner til på lave turtall da
håk Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Penger vokser ikke på trær her, så kanskje en kvalitetschip kunne vært tingen, og grenør og K&N filter... Hva tror dere det vil komme på? vil jeg merke noen forskjell overhodet?
Azeton Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Da ville jeg heller spart meg de pengene.. og stroket den! Grenrør + chip er fort 8-10lapper
hagenisse Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Går greit etter 3500 omdreininger, men før det er den litt dau... Hva skal du under 3500rpm for?
håk Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... også kjører jeg under 3500 før motoren er varm, og da også på korte turer... Du kjører alltid over 3500 eller?
Azeton Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... også kjører jeg under 3500 før motoren er varm, og da også på korte turer... Du kjører alltid over 3500 eller? Syns jeg hadde mer enn nok krefter under 3500rpm med 325n min.. Er ikke noe diesel liksom, men helt greit nok
håk Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Neida, det er ikke dårlig, men mye vil ha mer vettu...
BMW ///BJ Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 nei.... det er dyrt å drive med bil, noe de fleste her inne sikkert vet. da blir det jo bare å prioritere da, men 2,5l er vel ikke så dø under 3500?
håk Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Neida, klager egentlig ikke... dessuten går den veldig bra over 3500! har kjøpt filter nå.
BMW ///BJ Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ja vil nå tro den går ganske bra over det kan nok hjelpe med grenrør også, vet ikke hvor mye effekt dette vil gi... men tror ikke det skulle være så dyrt på koed eller gs ?
håk Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Må sjekke det ut litt, er ikke flink til å mekke det inn selv akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå