hagenisse Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... Men hvis du skal kjøre sparsommerlig trenger du vel ikke mye krefter? Bunndrag er for folk med girspaksvegring!
håk Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Skal kjøre... Noen ganger er det greit å kjøre litt sparsommelig syns jeg da... Men hvis du skal kjøre sparsommerlig trenger du vel ikke mye krefter? Bunndrag er for folk med girspaksvegring! Noen ganger kjører man morra si, andre ganger kjører man mot kompisen, ikkesant! og jeg har bare en bil... Hvis du ikke skal si noe som er relevant for tråden er det vel ikke så veldig vits? Og jeg er veldig glad i å både gire og kjøre på høyt turtall, selvfølgelig går det best og er mest moro! ...
Rotax8 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 belli måten er og sette inn en 2.8l, men kan kan jo gå andre veien:P grenrør med efanlegg, Chip, kvasskam, plana og porta topp, filter mye man kan jøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå