torjus Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hei! jeg har en BMW 518i som har en bulk bak i bagarserommlokket, jeg kommer ikke til den fra innsiden så jeg får ikke rettet den ut hva gjør jeg?
Armanic Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Heisann Torjus! Da bruker du noe som kalles for bulkfiks, da fester du noe til bulken på utsiden, å trekker bulken ut. Det er en mulighet. Det finnes også noe som kalles for Airpuller. Det er en automatisk "trekker". Om du ikke har noe av delene så må du sikkert improvisere. Vet ikke helt hva du skal gjøre når du skal improvisere. Men, dette finner du ut av. Et karosseri verksted er sikkert mer en glad for å hjelpe deg med å trekke ut bulken. Tror ikke det blir mye bare for å trekke den ut. Stikk å hør på din nermeste BMW forhandler. Mvh Mathias
Superbeetle Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 hehe...hadde han hatt noen av delene så hadde han vel ikke trengt å spørre her vel? og om han visste hvordan han skulle improvisere så hadde han vel heller ikke trengt å spørre Men ta å hør med et karosseriverksted.. Spørs jo litt hvordan bulken er også, om det f.eks kun er bulk oppå lokket så kan du kanskje klare å trekke den ut med en magnet som er beregnet til slikt(kanskje biltema har?) om lokket har krøllet seg helt, med lakkskader etc så vil det jo bli mer omfattende..
Armanic Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Kanskje det ja Superbeetle! haha Sant det du sier med hvor den er.
torjus Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Bulken er i knekken på bagarseromlokket
bimmer-fan Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Da må du nok få en til og fikse det for deg, du må punkte og trekke ut. La kyndige gjøre resten om du vil ha et resultat til og leve med, ikke stygt ment men siden du har spurt om dette antar jeg bare du ikke har noe erfaring til å skal prøve deg på sparkling-delen og lakering...
Morty999 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 når bulken er i knekken så vil je gheller anbefale å få tak i ett nytt lokk, hvordan 518 er det du da? e28 eller e34? og farge?
bimmer-fan Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 joda, alt ettersom størrelsen på skaden...
torjus Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 det er en e34 90 mod bulken er ikke så stor 1 cm inn og 3 cm bre og høy
Martinsen Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Det du kan gjøre vis du ikke har bulkfix, er å sveise på ett flattjærn eller en liten plate å dra den ut med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå