Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt kvassere plugger er altid bra og ha...

Hmm, rekner med du kjøre metall rør heilt til innsuget?

Skrevet

Bytte plugger er ikke alltid bra.. Alpinaen min gikk på bosch platinum med 2 varmetall lavere enn org. hadde pluggfusk.. Bytta til orginale plugger fra en 535, frisk som en fisk. Og ikke noe problem med 1bars trøkk hvertfall.

Skrevet

Har fikset det. Jeg justerte bensintrykket opp til 4,3 bar å nå går bilen som ei kule :)

Men det jeg lurte på nå er om pumpa tåler dette trykket i lengda? er original 320 pumpe.

Å en ting til, trykket øker jo når jeg gir på, er det sjangs at dysene kan ta kvelden når jeg gir flatt jærn?

Skrevet

ja, dysene dine tåler som regel ikke mer enn 5 bar om det vanlige grunntrykket er 3. dessuten blir sprutebildet helt feil. bytt dyser og pumpe du

Skrevet

Kjøpte lambda måler i går. Blandingen ligger på optimal hele tiden untatt nå jeg kommer opp på rundt 5500 rpm da går den helt ned litt for så å gå på optimal igjen.

Jeg tror jeg skal gå for justerbar trykkbryter å ekstra dyse® inn i innsug nå. hadde det på den forrige 325 turboen min å det funka fett. men kan det være noe annet galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...