635csi Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 En lokal tv-reporter har fått i oppdrag å lage 5 stk. 7-8 minutters reportasjer om jenter fra Møre og Romsdal som enten skrur bil, eier en tøff bil og f.eks. reiser rundt på treff, rånejenter og jenter som er generelt interessert i all slags bil/kjøretøy. Dette skal etter planen sendes på TKTV (lokaltv) allerede ved månedsskifte. Han ville gjerne at jeg skulle spørre her på forumet om det er noen jenter her inne som ser for seg å være med på noe sånt, eller som vet om/kjenner noen som kunne passe til formålet. Trenger ikke være BMW-relatert i det heletatt, alle slags merker er aktuelt så lenge det her er snakk om jenter som er lidenskaplig interessert i sitt kjøretøy, og som helst kan fortelle og forklare litt om bilen. Siden han skulle kommet i gang med filmingen rimelig kjapt, så håper jeg at noen fra M&R kan ta kontakt med meg så snart som mulig. Jeg trenger navn og tlfnr. så han reporteren kan ta kontakt selv for å forklare nærmere sitt oppdrag. Har allerede tatt kontakt med forummbrukere her inne som jeg mener kan være aktuelle, men greit å ha flere å velge i. Jeg kan treffes på 92043425, eller dere kan selv ta kontakt med Bjørn som driver EB Videoprodukter: http://www.ebvideo.no/ Mvh Eivind Henden EDIT: håper Moderator syns det er greit at jeg legger en sånn forespørsel her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Ingen som tør å vise frem sin bilinteresse på lokaltv`n altså? Ikke skummelt i det heletatt dette, kult å komme på tv da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Tenkte å snakke med Bjørn igjen i morgen, men trenger noen flere tips om personer som kan stille opp på dette. Kom igjen da damer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Merkelig liten interesse for dette blant forumbrukerne her inne dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det er lite jenter her inne generelt sett, og når de i tillegg må være komme fra et spesifisert område blir det enda vanskeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Alle kjenner ei dame som er bilinteressert vel? Trenger overhodet ikke være BMW. Tar imot alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Men som man også sier, noen passer bra på tv mens andre igjen har mer et radioansikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Kom igjen då jenter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Men som man også sier, noen passer bra på tv mens andre igjen har mer et radioansikt Hehe, her skal det fokuseres på bilinteresse og ikke utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da har Bjørn fått tak i 2 stk. sporty damer som er villige til å stille opp på dette. Hun ene skal sannsynligvis filmes her i verkstedet i morgen. Blir spennende å se hva resultatet blir. Men det er fortsatt behov for flere motorinteresserte damer, så det er bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Noe sier meg at det er lite med biljenter her inne fra M&R.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 En ting er at de er her inne, noe annet er om de er aktive nok til å lese denne meldingen på så kort varsel osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tråden ble jo lagt ut for 3 uker siden da, ikke så kort varsel det vel? Verkstedet vårt klargjøres for filming i skrivende stund, så dette blir spennende EDIT: Ikke vanskelig å gjette hvilken type bil som ble brukt i akkurat denne filmsekvensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tråden ble jo lagt ut for 3 uker siden da, ikke så kort varsel det vel? Verkstedet vårt klargjøres for filming i skrivende stund, så dette blir spennende EDIT: Ikke vanskelig å gjette hvilken type bil som ble brukt i akkurat denne filmsekvensen Om innlegget havnet langt bak så er jeg redd for at det ble kort varsel jo Om du sørger for å holde den på side 1... så skal du se det kanskje skjer noe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Skjønner hva du mener, men nå er det ikke sånn at de som vil bli filmet må komme hit til verkstedet. Bjørn reiser rundt til de som vil bli med han, men akkurat i går var det altså en lokal jente som skulle filmes, og da brukte vi verkstedet vårt som lokalitet. Snakket med et par damer fra Kr.sund i går, som jeg mener kunne egnet seg bra, men så var det dette med tv-skrekk da naturligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå