Reset Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Låner denne tråden litt! Er det vanskelig og sugetrimme en m50b25? Har effektanlegg og kn filter. Tenkte på å montere s50 grenrør. Har også hørt noe med og montere 2 innsugskammer, har dette noe effekt?
jorg1s1 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Vanskelig og vanskelig.. Bolt-on mods som luftfilter, chip, effektanlegg + grenrør osv er jo kurrant å montere selv for en uerfaren. Men direkte lønnsomt er det ikke. Vil egentlig ikke anbefale deg å sugetrimme noe særlig utover effektanlegg, luftfilter, chip, grenrør og evnt. kvass kam. Da er det mye mer lønnsomt å bytte til større motor eller evnt. turbokonvertere. For din del kan jo da en S50 motor være tingen. En 3-liter burde du vel klare å finne for 30 lapper. Og oppgraderer du understell til M3 så er det jo fullt mulig å få godkjent også. Gir mye mer for pengene spør du meg...
Reset Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Vanskelig og vanskelig.. Bolt-on mods som luftfilter, chip, effektanlegg + grenrør osv er jo kurrant å montere selv for en uerfaren. Men direkte lønnsomt er det ikke. Vil egentlig ikke anbefale deg å sugetrimme noe særlig utover effektanlegg, luftfilter, chip, grenrør og evnt. kvass kam. Da er det mye mer lønnsomt å bytte til større motor eller evnt. turbokonvertere. For din del kan jo da en S50 motor være tingen. En 3-liter burde du vel klare å finne for 30 lapper. Og oppgraderer du understell til M3 så er det jo fullt mulig å få godkjent også. Gir mye mer for pengene spør du meg... Jojo, men jeg vil bare gjør få litt ekstra power, ikke noe så "brutalt" som turbo. Er uansett utenkelig for meg å bruke 30k på en motor i en 325 sedan til 15k. Tenkte bare på å utnytte det som står i nu på enklest mulig vis
jorg1s1 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Ok, skjønner godt det hvis det er en 325 til 15 lapper ja. Ang. grenrør så ligger det jo to stk tilsalgs her på forumet nå til en billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå