Gå til innhold

1993 BMW 318i

Paula89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene)

Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? :P

Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket ;)

Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn :) ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S

Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt :) Det ser så mye bedre ut da :P

Du kan jo prøve noen tykkere fjærseter bak og senkeskåler forann.

Opp en cm bak og ned en cm foran tror jeg ville gjort underverker for stuket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene)

Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? :P

Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket ;)

Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn :) ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S

Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt :) Det ser så mye bedre ut da :P

Du kan jo prøve noen tykkere fjærseter bak og senkeskåler forann.

Opp en cm bak og ned en cm foran tror jeg ville gjort underverker for stuket ;)

Oki, takk for tipse ;D Tror også det kan gjøre underverker ;D hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også ;-)

Ja, kanskje det ja :D Men det blir nok ikke med det første, før jeg gjør noe slikt så skal bilen pusses og lakkeres på nytt ;)

Det hørtes bra ut :) Tror den vil bli mye finere om du hever litt bak, så veldig sigen ut i rævva nå, når den var høy foran i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også ;-)

Ja, kanskje det ja :D Men det blir nok ikke med det første, før jeg gjør noe slikt så skal bilen pusses og lakkeres på nytt ;)

Det hørtes bra ut :) Tror den vil bli mye finere om du hever litt bak, så veldig sigen ut i rævva nå, når den var høy foran i tillegg :)

Ja men det er en grunn til at den er sigen i ræva, har noen fjærer som er knekt :/ derfor så blir den litt lavere bak enn forran. så de må byttes ut etterhvert, å da tenker jeg at den skal senkes litt til forran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...