marararius Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene) Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt Det ser så mye bedre ut da Du kan jo prøve noen tykkere fjærseter bak og senkeskåler forann. Opp en cm bak og ned en cm foran tror jeg ville gjort underverker for stuket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også Ja, kanskje det ja Men det blir nok ikke med det første, før jeg gjør noe slikt så skal bilen pusses og lakkeres på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Ja vet dere har en del ukurrante fartsdumper. var i kristiansund med min E36 i sommer med 60 senk,Må si det gikk tregt over fartsdumpene her å der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Hvordan klarer du å ta nedi med eksosen? Bilen er da ikke SÅ lav... (ser ut som 40/40 på bildene) Har dere så høye fartshuper i Kristiansund? Jeg hadde egentlig tenkt å tipse deg om å senke litt mer forann men om du allerede tar nedi humpene så tenker jeg det er utelukket Bilen er ikke så lav nei, den er 40/40. men det er eksosen som henger ganske lavt, ganske kjipt igrunn ja, vi har faktisk en del stygge og høye fartsdumper :S Ja, jeg har ganske lyst til å senke den mer forran, men det blir ikke så veldig mye, men litt Det ser så mye bedre ut da Du kan jo prøve noen tykkere fjærseter bak og senkeskåler forann. Opp en cm bak og ned en cm foran tror jeg ville gjort underverker for stuket Oki, takk for tipse ;D Tror også det kan gjøre underverker ;D hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja vet dere har en del ukurrante fartsdumper. var i kristiansund med min E36 i sommer med 60 senk,Må si det gikk tregt over fartsdumpene her å der ja Huff ja, det er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 skal få fikset den gammle skaden Paula bare si fra når og hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 skal få fikset den gammle skaden Paula bare si fra når og hvor I morra da kanskje, hvis du skulla kom te by'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 skal få fikset den gammle skaden Paula bare si fra når og hvor I morra da kanskje, hvis du skulla kom te by'n da det fungere sikkert vettu kan da komme til deg når jeg har vert hjemme med speedy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 skal få fikset den gammle skaden Paula bare si fra når og hvor I morra da kanskje, hvis du skulla kom te by'n da det fungere sikkert vettu kan da komme til deg når jeg har vert hjemme med speedy Jepp jepp.. Det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også Ja, kanskje det ja Men det blir nok ikke med det første, før jeg gjør noe slikt så skal bilen pusses og lakkeres på nytt Det hørtes bra ut Tror den vil bli mye finere om du hever litt bak, så veldig sigen ut i rævva nå, når den var høy foran i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Ser mye bedre ut om du hever den litt bak også Ja, kanskje det ja Men det blir nok ikke med det første, før jeg gjør noe slikt så skal bilen pusses og lakkeres på nytt Det hørtes bra ut Tror den vil bli mye finere om du hever litt bak, så veldig sigen ut i rævva nå, når den var høy foran i tillegg Ja men det er en grunn til at den er sigen i ræva, har noen fjærer som er knekt :/ derfor så blir den litt lavere bak enn forran. så de må byttes ut etterhvert, å da tenker jeg at den skal senkes litt til forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Da har jeg fått fikset fronten, med hjelp av Inger Marie, nå er den så god som ny, og denne gangen holder den kanskje litt lengre! I morgen skal den bare monteres på, og da kan jeg kjøre stolt rundt igjen og vise fram gliset mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Har bra med pågangsmot du og Inger Marie skjønner jeg Full gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Har bra med pågangsmot du og Inger Marie skjønner jeg Full gass! Hehe, ja det er viktig det Blir bra når vi skal pusse ned bilen hennes og min til sommer'n. det blir vel mye jobbing, men vi håper og satser på gode resultater da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå