Gå til innhold

1993 BMW 318i

Paula89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bra med pågangsmot du og Inger Marie skjønner jeg :wink:

Full gass! :D

Hehe, ja det er viktig det :D Blir bra når vi skal pusse ned bilen hennes og min til sommer'n. det blir vel mye jobbing, men vi håper og satser på gode resultater da :lol:

blir d sikkert Paula ;) øvd meg på bilen til terje da så :P

Jah, det blir bra iallefall ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hva som kan feile lyktene mine. :D

Når jeg slår de på så vil kun det ene lyset fungere, det andre kan stå å flimmre, være svakere eller så er det helt borte. Noen få gange hjelper det og dunke litt på det, men som regel så må jeg under panseret for å lirke på ledningene. Og der kan jeg stå en stund før de blir slik de skal være. Det hender også at det ene slår seg av når jeg er ute å kjører, og plutselig kan de komme på igjen. Når jeg setter på langlysene så er det kun det på den ene siden som fungerer, og av og til kan det bytte side.

Og om dere forstår hva jeg mener så blir jeg glad om dere vil fortelle meg hva dere tror kan være feil? :D og evt. hva delene jeg trenger heter? :D

Har kjørt med de en stund nå, så er ganske lei! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hehe, gjor faktisk ikke det denne gangen :P traff en kant, så den gamle skaden sprakk opp :/

Men tror den holder seg bedre nå, fikk gjort det litt bedre :) Når kommer gliset ditt på veien da? :D

åja :P joda.. min skal nok være på veien igjen så snart snøen e vekk, e vel ikkje så lenge til i kan hente motorn min igjen i trondheim no :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...