bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Morro at jenter også er opptatt av bil dere klager vel ikke hvis mannen er noen timer i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Morro at jenter også er opptatt av bil dere klager vel ikke hvis mannen er noen timer i garasjen? Hehe Nei, klager ikke på sånt, hadde sikkert vært med jeg også det er viktig med mannfolk som kan å skru bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Har bra med pågangsmot du og Inger Marie skjønner jeg Full gass! Hehe, ja det er viktig det Blir bra når vi skal pusse ned bilen hennes og min til sommer'n. det blir vel mye jobbing, men vi håper og satser på gode resultater da blir d sikkert Paula øvd meg på bilen til terje da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Har bra med pågangsmot du og Inger Marie skjønner jeg Full gass! Hehe, ja det er viktig det Blir bra når vi skal pusse ned bilen hennes og min til sommer'n. det blir vel mye jobbing, men vi håper og satser på gode resultater da blir d sikkert Paula øvd meg på bilen til terje da så Jah, det blir bra iallefall ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hva som kan feile lyktene mine. Når jeg slår de på så vil kun det ene lyset fungere, det andre kan stå å flimmre, være svakere eller så er det helt borte. Noen få gange hjelper det og dunke litt på det, men som regel så må jeg under panseret for å lirke på ledningene. Og der kan jeg stå en stund før de blir slik de skal være. Det hender også at det ene slår seg av når jeg er ute å kjører, og plutselig kan de komme på igjen. Når jeg setter på langlysene så er det kun det på den ene siden som fungerer, og av og til kan det bytte side. Og om dere forstår hva jeg mener så blir jeg glad om dere vil fortelle meg hva dere tror kan være feil? og evt. hva delene jeg trenger heter? Har kjørt med de en stund nå, så er ganske lei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Det høres ut som du rett og slett har dårlig kontakt i noen koblinger. Det er "økonomi"-lykter du har ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Jeg aner ikke rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Fronten etter uhellet :/ Resultatet Det blir nok ny front etterhvert, men dette for holde for en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 he du vore ute å drifta no igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hehe, gjor faktisk ikke det denne gangen traff en kant, så den gamle skaden sprakk opp :/ Men tror den holder seg bedre nå, fikk gjort det litt bedre Når kommer gliset ditt på veien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hehe, gjor faktisk ikke det denne gangen traff en kant, så den gamle skaden sprakk opp :/ Men tror den holder seg bedre nå, fikk gjort det litt bedre Når kommer gliset ditt på veien da? åja joda.. min skal nok være på veien igjen så snart snøen e vekk, e vel ikkje så lenge til i kan hente motorn min igjen i trondheim no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Oki, det bli vel godt tenke æ ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå