Fixfax Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Vet dette er tatt opp før, og har søkt og funnet ut at jeg skal gå for NGK BP7ES, men lurer på om det gjør noe om pluggene er i platinum, ville nå tro det bare var positivt, men vil nå høre først NGK Platinum Spark Plug NEW! - BP7ES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 er sikkert helt topp det, hadde slike i en vw sugemotor. på en annen side har jeg ikke hatt bp7es pluggene til 34 kr stk'et ute siden i vår på min m20 turbo med 300 whp. funker helt fint hos meg med rett gap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 har ikke pluggene rett gap? hvordan gjør man så man får 100% riktig gap på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 har ikke pluggene rett gap? hvordan gjør man så man får 100% riktig gap på disse? juster dem til 0.7mm om du har problem med fjusk.. går å banke dem mer sammen også. følekniver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå