Stramvaier Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Lykketil med salget, Men husk gammelt stål er ikke som nytt stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Det er nå så Stramvaier.. Men disse har jo ingen defekter, rust eller lignende. 3000kr er jo gi bort pris! Lykke til med salgt NeonMuffler! Free Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 riktig, og disse er garantert strøkne, er ikke alltid nye deler er helt når det kommer frem. dessuten dette er bare å matte over for ny farge. så jeg synes ikke 3000kr er dyrt... men nå diskuterer vi ikke det, tråden blir bare full av tull egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 går greit for meg det, og dyre? nja synes ikke det siden de er helt strøkne. de koster jo 6-7lapper per stykk nye... 6 7 lapper per stykk for nye var å ta i. GS selger NYE for 2300 per stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 originale da? jaja, mine er fortsatt billigere! men send heller pm hvis det bare skal diskuteres og ikke kjøpes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 originale da? jaja, mine er fortsatt billigere!men send heller pm hvis det bare skal diskuteres og ikke kjøpes... Orginale selfølgelig. Jeg har ikke sakt prisen på 3000 er dyrt.? Jeg rettet deg bare på ny pris du kom med. Gratis bump fra meg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå