Gå til innhold

Bilen min.

M_kroken
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er en 320. men lurer på og bytte motoren iløpet av vinteren. er 19" felger svarte lister fremme kommer set også. men er rieger fanger som er på nå. men skal ha på orginal m3 fanger med catkiller leppe. og m3 side skjørt og lister på siden for de er finere eller de orginale som er på nå. bare synd det ikke er list på bak fangeren for jeg synes hekken ble nåkk så tøff. lurer på og lakke sidelistene rød og listene fremme når jeg bytter fanger. men er usikker. jeg kan jo altids bytte nyrene vist dere mener det er finere=) he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte nyrer hadde blitt skikkelig pent på denne.

Denne rødfargen er det peneste jeg ser på E36, thumbs up for the paintjob :)

M3 fanger med GT-splittere og Catkiller er en sikker vinner, men tror du må heve den litt i fronten ellers så vil du subbe leppa nedi konstant :P. Felgene passa bra inn, men må komme med en stor negativ kommentar om bakfangeren, den passa ikke en E36 i det hele tatt :(

Legg gjerne ut bilder av interiøret også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødt er fint... men trenger sorte lister foran, skjørter og en mindre bakfanger :-P

Listene er jeg enig i, men ellers så synes jeg faktisk bilen er ganske så perfekt.. er alt for mange av dere her inne som har "lik" styling på E46, jeg syntes denne skilte seg akkurat passe ut ;-)

Men smaken er som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...