M_kroken Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 her e Bmw'n jeg har hatt i 6 år. har sysla litt med den iløpet av åra=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Pent med rød E36 coupe. Er det 19" felger? Legg gjerne ut litt info om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Pen bil med rette fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 rødt er fint... men trenger sorte lister foran, skjørter og en mindre bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Skikkelig pen bil Tror kansje sorte nyrer hadde gjort seg på denne men er Skikkelig pen akkurat som den er å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 syns dette så ut som en ganske så pen bil men slenger meg på sorte nyrer og sorte lister foran og et par bilder til i litt støre format hadde ikke vært dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_kroken Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 bilen er en 320. men lurer på og bytte motoren iløpet av vinteren. er 19" felger svarte lister fremme kommer set også. men er rieger fanger som er på nå. men skal ha på orginal m3 fanger med catkiller leppe. og m3 side skjørt og lister på siden for de er finere eller de orginale som er på nå. bare synd det ikke er list på bak fangeren for jeg synes hekken ble nåkk så tøff. lurer på og lakke sidelistene rød og listene fremme når jeg bytter fanger. men er usikker. jeg kan jo altids bytte nyrene vist dere mener det er finere=) he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 her e Bmw'n jeg har hatt i 6 år. har sysla litt med den iløpet av åra=) Sinnsykt fet! Rød E36 er IKKE feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Sorte nyrer hadde blitt skikkelig pent på denne. Denne rødfargen er det peneste jeg ser på E36, thumbs up for the paintjob M3 fanger med GT-splittere og Catkiller er en sikker vinner, men tror du må heve den litt i fronten ellers så vil du subbe leppa nedi konstant . Felgene passa bra inn, men må komme med en stor negativ kommentar om bakfangeren, den passa ikke en E36 i det hele tatt Legg gjerne ut bilder av interiøret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 rødt er fint... men trenger sorte lister foran, skjørter og en mindre bakfanger Listene er jeg enig i, men ellers så synes jeg faktisk bilen er ganske så perfekt.. er alt for mange av dere her inne som har "lik" styling på E46, jeg syntes denne skilte seg akkurat passe ut Men smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Blir kanskje litt "tung" bak med den bakfangeren (men det er igenting i forhold til min...) men ellers så det veldig bra ut. Legg gjerne ut noen større bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Kom med litt mere info og flere bilder Bilder av intriøret? Hva med sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 der e du komme de inn å lakka heile bilen el ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_kroken Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 måtte jo inn til slutt jeg også Øystein. nei kun lakka baksjermer etter valsinga. valsa 7cm bak=) bakfangern ser bedre ut i virkeliheten. er ikke så lav. he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå